آغاز رقابت های کشتی فرنگی باشگاه های جهان در اردبیل

اردبیل (پانا) - رقابت‌های کشتی فرنگی باشگاه‌های جهان در بخش تیمی با شرکت تیم‌های ترکیه ، روسیه ، صربستان ، گرجستان ، قرقیزستان ، اوکراین و سه تیم از کشورمان آغاز شد.

کد مطلب: ۸۷۹۷۷۱
لینک کوتاه کپی شد
آغاز رقابت های کشتی فرنگی باشگاه های جهان در اردبیل

مراسم قرعه‌کشی و گروه‌بندی رقابت‌های کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان دیشب برگزار شد و تیم‌ها در دو گروه چهار و پنج تیمی با هم رقابت خواهند کرد.

در گروه یک این مسابقات تیم‌های صربستان، ترکیه، بیمه رازی و شهدای حرم اردبیل با هم به رقابت می‌پردازند و در گروه دو تیم‌های سینا صنعت ایذه، روسیه، گرجستان، اوکراین و قرقیزستان به مصاف هم خواهند رفت .

بر اساس برنامه مسابقات، تیم‌های اول هر گروه به فینال راه می‌یابند و تیم‌های دوم مسابقه رده‌بندی را برگزار می‌کنند. همچنین تیم‌های سوم برای کسب مقام پنجم و تیم‌های چهارم برای عنوان هفتمی رقابت خواهند کرد.

از ساعت 10 صبح امروز ، در گروه یک و در روی تشک A تیم‌های اوکراین و گرجستان با هم رقابت خود را آغاز کرده‌اند و در روی تشک B تیم‌ سینا صنعت ایذه خوزستان با تیم روسیه رقابت می‌کند.

از ساعت یازده نیز در روی تشک A ، صربستان و ترکیه به مصاف هم می‌روند و روی تشک B نیز تیم‌های بیمه رازی و شهدای حرم اردبیل رقابت خواهند کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار