مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان اصفهان:دانشگاه فرهنگیان مرجعی با اهمیت است

اصفهان (پانا) - مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی ،مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان و مدیر امورپردیس های دانشگاه فرهنگیان اصفهان به مناسب روز وحدت حوزه و دانشگاه دیدار و گفتگو کردند.

کد مطلب: ۸۷۹۳۹۱
لینک کوتاه کپی شد
مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان اصفهان:دانشگاه فرهنگیان مرجعی با اهمیت است

حجت الاسلام و المسلیمن رحمت الله اروجی عنوان کرد:حاج آقای قمی رییس سازمان تبلیغات در جلسه شورای عالی آموزش و پرورش اعلام کرده بود که آموزش و پرورش می تواند از ظرفیت روحانیون مستقر در روستاها برای آموزش بهره ببرد.البته بنده این را متذکر شدم اگر چنین موردی قرار است انجام شود؛ حتما باید این طلبه هایی که می خواهند در مدارس حضور پیدا کنند؛ دوره های روش و مهارت تدریس را دیده باشند و گواهی در این خصوص کسب کنند.

اروجی افزود:این امکان وجو دارد یک دوره مشترک بین دانشگاه فرهنگیان و حوزه ایجاد شود و به روحانیون و طلبه ها در دانشگاه فرهنگیان واحد های درسی درمورد مهارت های تدریس ارائه شود تا طلبه به روش و فنون تدریس مسلط شود و با این تسلط در مدارس و بین دانش آموزان حضور پیدا کنند که مطمئنا بازخورد خوبی خواهد داشت.

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی اظهار داشت: از ظرفیت های خوب حوزه علمیه و روحانیون استفاده نشده است و باید این ظرفیت ها به آموزش و پرورش عرضه شود تا ضمن اقامه نماز در مدارس ارتباط خوبی با دانش آموزان برقرا نمایند و باعث تعالی دانش آموزان شود.

وی ابراز داشت: سازمان تبلیغات این امکان را دارد طرح ها و دوره های مناسب در عرصه های وموضوعات مورد نیاز دانشگاه فرهنگیان را عرضه و برگزار نماید و اساتید خبره در این خصوص به دانشگاه اعزام کند. ضمن اینکه این تعامل می تواند دو جانبه باشد؛ حوزه و سازمان تبلیغات از اساتید و ظرفیت های دانشگاه فرهنگیان در برگزاری همایش های قرآنی و دنی از اساتید برای برگزاری کارگاه ها و واحد های درسی روش و مهارت های تدریس برای طلبه بهره ببرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار