برگزاری دومین کرسی علمی - ترویجی دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی

مشهد (پانا) - دومین کرسی علمی - ترویجی دانشگاه فرهنگیان استان خراسان رضوی و شانزدهمین کرسی علمی – ترویجی ، عرضه و نقد ایده علمی دانشگاه فرهنگیان کشور با موضوع " بررسی تطبیقی نظام کتاب­ های درسی در ایران و چند کشور جهان: کره جنوبی، سنگاپور، ژاپن، ترکیه و آمریکا" با سخنرانی استادیار پردیس شهید بهشتی مشهد برگزار می شود.

کد مطلب: ۸۷۶۷۸۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری دومین کرسی علمی - ترویجی دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی

رمضان نیری مدیر دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی با اعلام این خبر افزود : در سال 1397 مجوز برگزاری دو کرسی علمی ترویجی از سوی سازمان مرکزی صادر شد که یکی در پردیس شهید هاشمی نژاد در آبان ماه 97 برگزار شد و دیگری در پردیس شهید بهشتی در 19 آبان 97 برگزار خواهد شد .

وی با اعلام این که پوستر این کرسی علمی ترویجی در پورتال دانشگاه فرهنگیان و کانال خبری هیات حمایت از کرسی های نظریه پردازی شورای عالی انقلاب فرهنگی منعکس می شود گفت : نخستین کرسی علمی به صورت ویدئو کنفرانس کشوری ارائه شد و طبق هماهنگی های انجام شده کرسی علمی ترویجی دوم نیز هم زمان به صورت ویدئو کنفرانسی در برنامه سخنرانی های علمی - پژوهشی پژآهنگ به صورت کشوری از پردیس شهید بهشتی مشهد در 19 آذر ارائه خواهد شد .

وی افزود: در دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی تاکنون سه نشست علمی - تخصصی با مجوز کشوری ، دو کرسی علمی ترویجی و با اعلام موافقت سازمان مرکزی این سومین سخنرانی پژوهشی استان در برنامة پژاهنگ می باشد که برگزار می شود.

اداره پژوهش خراسان رضوی از اعضای هیات علمی ، کارشناسان و دانشجویان گرامی علاقه مند دعوت می نماید تا در این برنامة علمی - پژوهشی کشوری شرکت نمایند. به شرکت کنندگان، گواهی حضور در کرسی علمی - ترویجی اعطا خواهد شد.

زمان : 19 آبان 97 ساعت 14:00 تا 16:00

مکان : سالن کنفرانس امام رضا ( ع ) پردیس شهید بهشتی مشهد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار