نشست روسای شورای دانش آموزان مدارس متوسطه دوم در آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری

شهرری(پانا)- اولین نشست روسای شورای دانش آموزی مقطع متوسطه دوم با حضورمعاون سیاسی انتظامی فرمانداری ری ،رییس آموزش وپرورش و معاون پرورشی وتربیت بدنی درآموزش و پرورش منطقه برگزارشد.

کد مطلب: ۸۷۶۲۹۵
لینک کوتاه کپی شد
نشست روسای شورای دانش آموزان مدارس متوسطه دوم در آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری

در این جلسه ،رحمت الله قاسمی پورمعاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک ری اظهار داشت: مدارس پنج رکن اصلی دارند که یکی از این پنج رکن اصلی شورای دانش آموزی است که هرساله انتخابات شوراهای دانش آموزی در مدارس انجام می شود و اعضای جدید برای مدت یکسال با رای دانش آموزان انتخاب شده و مهم ترین آموزشی که دانش آموزان در این شورا می بینند مهارت زندگی و نحوه برخورد با مسائل است.

وی در ادامه گفت: تصمیم گیری مهم ترین مهارت زندگی است و این بسیار مهم خواهد بود که فرد بتواند از بین راه های مختلف یک راه را انتخاب کند و انتخاب راه صحیح بسیار مهم و اگر فرد آشنایی کامل با نحوه انتخاب را نداشته باشد نمی تواند راه درست را انتخاب کند.

قاسمی افزود: مهارت چگونگی حل مسئله می تواند به دانش آموز اعتماد به نفس بدهد و این اعتماد به نفس موجب آرامش وی خواهد شد و تفکر خلاق نوجوان را قادر می سازد که در انتخاب های گوناگون خودش کنترل داشته باشد و موجب روابط موثر، خود شناسی و تفکر انتقادی در وی می شود.
وی تاکید کرد:برای ادارات آموزش و پرورش فرصت مناسبی است که ارتباط خود را با مدارس به شکل گسترده و مطلوب افزایش دهند.

/خبرنگار:شیدامشهور/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار