سیدرضا اکرمی در گفت وگو با پانا:

احزاب فعال شوند تا شاهد تعدد کاندیداها نباشیم/دعوت از همه مردم برای حضور در انتخابات

خبرگزاری پانا: عضو جامعه روحانیت مبارز تهران با اشاره به احراز صلاحیت ها برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم،گفت: تشکیل احزاب می تواند از ریزش های انتخاباتی پیشگیری کند.

کد مطلب: ۸۷۶۲۲
لینک کوتاه کپی شد

سید"رضا اکرمی"عضو جامعه روحانیت مبارز تهران و نماینده سابق مجلس در گفت وگو با خبرنگار سیاسی پانا، مردم را به شرکت پرشور و با نشاط در انتخاب ریاست جمهوری و شوراها دعوت کرد و گفت: انتخابات عاملی برای کسب دستاوردهای داخلی و خارجی است.

عضو جامعه روحانیت مبارز تهران با اشاره به تایید صلاحیت 8 تن از کاندیداها توسط شورای نگهبان، اظهار کرد: مادامی که در کشور تشکل‌های فعال و برنامه دار وجود نداشته باشد، در آستانه هر انتخاباتی شاهد ثبت نام موجی از داوطلبان خواهیم بود و نتیجه آن ریزش در نتیجه اعلامی توسط شورای نگهبان است.

به گفته اکرمی؛ راهکار اساسی برای سامان دادن به وضعیت انتخابات در کشور و پیشگیری از ریزش های این چنینی فعال کردن احزاب قانونی، برنامه دار و مرام نامه دار است.

اکرمی بر همین اساس فعال شدن احزاب قانونی کشور برای کاهش تعداد کاندیداها را ضروری دانست.

وی همچنین در پاسخ به شایعاتی مبنی بر کناره گیری اعضای ائتلاف 1+2 به نفع سعید جلیلی، کاندیدای تایید صلاحیت شده انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: با توجه به فعالیت ها و مواضع قالیباف و ولایتی، بعید به نظر می رسد هیچ کدام به نفع جلیلی عقب نشینی کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار