معاون توسعه مدیریت و پشنیبانی آموزش و پرورش استان سمنان:

آموزش و پرورش به دنبال حل ریشه‌ای مشکلات فرهنگیان است

سمنان (پانا) - معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: آموزش و پرورش به دنبال حل ریشه‌ای مشکلات فرهنگیان است.

کد مطلب: ۸۷۱۸۲۵
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش به دنبال حل ریشه‌ای مشکلات فرهنگیان است

غفار محمدی در جلسه مدیران و معاونین مدارس شهرستان آرادان اظهار داشت: آموزش و پرورش با طراحی و ارائه برنامه‌های راهبردی به دنبال خروج از روزمرگی و حل ریشه‌ای مشکلات فرهنگیان است.

وی با تجلیل از اقدامات موثر نماینده مردم شهرستان‌های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی و نیز همکاری مدیران و معلمان مدارس در راستای حل مشکلات آموزش و پرورش در استان سمنان، افزود: بهبود اقتصاد آموزش و پرورش متأثر از عوامل درونی مرتبط با کیفیت فعالیت آموزش وپرورش مانند بهره‌وری نیروی انسانی واصلاح روش ها و ساختارهاست.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان اضافه کرد: کاهش نرخ اتلاف در آموزش وپرورش مهمترین شاخص بهبود اقتصاد بوده و این مهم محصول برنامه ریزی منسجم است.

محمدی ابراز امیدواری کرد تا با اجرای رتبه‌بندی معلمان و برخی دیگر از طرح‌های حمایتی، مشکلات معیشتی فرهنگیان رفع شود.

غلامرضا کاتب نماینده مردم شهرستان‌های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه بر ضرورت افزایش خودباوری در دانش‌آموزان تأکید کرد.

وی افزود: بدون شک آموزش و پرورش نقشی مهم در ارتقای خودباوری دانش‌آموزان داشته و این موضوع مهم‌ترین رسالت دینی و ملی فرهنگیان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار