سردار نقدی ، در مراسم یوم الله ۱۳ آبان در کرج :

ملت ایران دوستدار صلح و آرامش است

سردار نقدی ، معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ملت ایران مانند بسیاری از ملت‌ها ، صلح و آرامش را دوست دارد و دین اسلام نه‌تنها مسلمانان را به صلح و وحدت دعوت می‌کند بلکه سایر ادیان را نیز به وحدت حول محور توحید فرا می خواند .

کد مطلب: ۸۶۷۸۵۲
لینک کوتاه کپی شد
ملت ایران دوستدار صلح و آرامش است

البرز ( پانا ) - سردار محمدرضا نقدی در مراسم گرامیداشت یوم‌الله سیزدهم آبان در کرج با اشاره به اهمیت حضور مردم عزیز به‌ویژه دانش آموزان در این روز، اظهار کرد: این روزِ عزیز را گرامی می‌داریم که روز بزرگداشت مقام دانش آموزان شهید است.

معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه رئیس‌جمهوری فعلی آمریکا، ملت ایران اسلامی را تروریست می‌خواند، و رئیس‌جمهوری سابق آمریکا نیز مردم ایران را محور شرارت می‌خواند افزود : روسای جمهور آمریکا مردم ایران را خشونت‌طلب نامیده‌اند این در حالی است که مردم‌ شریف ایران آزارشان به یک فرد ضعیف نمی‌رسد .

معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه ملت ایران اسلامی شهرهای خود را در امنیت حفظ کرده‌اند، گفت: عنوان تروریست به ما نمی‌چسبد، مرور تاریخ به ما نشان می‌دهد ملت ایران مانند بسیاری از ملت‌ها صلح و آرامش را دوست دارند و دین ما دین صلح است ، دین اسلام نه‌تنها مسلمانان را به صلح و وحدت دعوت می‌کند بلکه سایر ادیان را نیز به وحدت حول محور توحید دعوت می‌کند.

سردار نقدی با تأکید بر اینکه شیطان بزرگ ۶۲ کودتا را رهبری و هدایت کرده است و هر جا یک دیکتاتور جنایتکار وجود دارد حامی اصلی آن آمریکا است افزود : نابودی آمریکا یعنی نابودی کانون فتنه‌های جهانی، شعار مرگ بر آمریکا صلح طلبانه ترین شعاری است که می‌توان در این زمان و برای رسیدن به این هدف سر داد.

معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه تصریح کرد: مرام اسلام ، دعوت به صلح و دوستی است وحال این سؤال مطرح است که چگونه این ملت صلح‌طلب و مهربان ، این‌گونه فریاد مرگ سر می‌دهند و مقابل جریان استکباری و کشوری مانند آمریکا می‌ایستد؟

سردار نقدی با اشاره به اینکه کسی که به دنبال صلح و امنیت بین ملت‌ها و پایان خشونت ، خونریزی‌ و کشتارها است باید مقابل عامل این کشتارها بایستد، اضافه کرد : برای برقراری صلح بین ملت‌ها راهی جز سرکوب کانون اصلی فتنه‌انگیزی و شرارت و جنایت نیست.

معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به در پیش بودن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزود : ملت ایران باگذشت ۴۰ سال از انقلاب روی پای خود ایستاده است و این ایستادگی خط باطلی بر خواسته های آمریکا دوستان کشیده است.

سردار نقدی در ادامه سخنان خود آمریکا را عامل اصلی شهادت جمعی از دانش آموزان عزیز در سال ۵۷ معرفی کرد و تصریح نمود : تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط جوانان انقلابی در سال 58 ، نقشه‌های شیطان بزرگ را نقش بر آب کرد .

سردار نقدی با اشاره به اسناد به‌دست‌آمده از لانه جاسوسی، گفت : آمریکایی‌ها به دنبال تجزیه ایران، جدایی آذربایجان و آشوب در استان‌های ایران ازجمله استان فارس بودند و پرونده ارتباط بنی‌صدر با آمریکایی‌ها در این مرکز کشف شد و این امرموید این موضوع است که آمریکا به دنبال توطئه‌های بزرگ‌تری برای انحراف انقلاب بود .

سردار نقدی با تأکید بر اینکه دیگر ابرقدرت معنای ندارد، تصریح کرد : زمان پیروزی انقلاب اسلامی دو ابرقدرت در دنیا وجود داشت که برای پیاده‌سازی اهداف خود دست به هر اقدامی می‌زدند ولی آمریکا در حال حاضر از سیطره قدرت به زیر کشیده است.

معاون فرهنگی سپاه پاسداران با تأکید بر اینکه آمریکا در سراشیبی سقوط است، گفت: همه دیدند که رئیس‌جمهور آمریکا در سازمان ملل مورد تمسخر دیگر مقامات کشورها قرار گرفت .

سردار نقدی بابیان اینکه امریکا پشت پرده اِشغال سرزمین‌های اسلامی است، گفت: داعش با حمایت امریکا سوریه را به این روز انداخت درحالی‌که مسلمانان به یاری هم شتافتند و آمریکا را سر جایش نشاندند.

وی اضافه کرد: آمریکا دروغ می‌گوید که با ملت ایران مشکلی ندارد و فقط می‌خواهد دولت ما را تحت‌فشار قرار دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار