برگزاری نشست کمیته ساماندهی پایگاه های تغذیه سالم مدارس خراسان رضوی

مشهد(پانا)-سومین نشست ساماندهی پایگاه هالی تغذیه سالم مدارس خراسان رضوی صبح امروز در دفتر معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی با حضور نمایندگان بخش های نظارتی آموزش و پرورش استان برگزار شد.

کد مطلب: ۸۶۳۳۶۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری نشست کمیته ساماندهی پایگاه های تغذیه سالم مدارس خراسان رضوی

علیرضا مالک اشرفی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی دراین نشست ضمن تشکر از اقدامات سازمان دانش آموزی در راستای ساماندهی پایگاه های تغذیه سالم مدارس، گفت: وزیر آموزش و پرورش در نامه ای مدیریت اجرایی پایگاه های تغذیه سالم مدارس را به سازمان دانش آموزی واگذار کرده است.

وی ادامه داد: هدف از مدیریت پایگاه های تغذیه سالم تنها سلامت دانش آموزان است که برای تحقق این مهم باید بتوانیم عرضه را کنترل و در این زمینه فرهنگ سازی کنیم.

علی محمد یونسی مدیر سازمان دانش آموزی خراسان رضوی نیز از فرایند پایگاه های تغذیه سالم گزارشی ارائه کرد و گفت: سازمان دانش آموزی نظارت بر امور اجرایی و مدیریت پایگاه های تغذیه سالم را برعهده دارد و اداره سلامت و تندرستی معاونت تربیت بدنی مسئول نظارت تخصصی بر کیفیت مواد غذایی و بهداشت بوفه ها می باشد.

وی گفت: باید تیم های ارزیابی و نظارت بازرسی های جدی از پایگاه ها انجام دهند و تنها شرکت های معتبر که مدارک خود را به سازمان دانش آموزی استان ارائه کردند و مجوز دارند اقلام خود را در این پایگاه ها عرضه نمایند.

در ابتدای این نشست معاونین پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش نواحی مشهد و تبادکان نیز گزارشی از اقدامات انجام شده در حوزه پایگاه های تغذیه سالم مدارس ارائه کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار