معارفه مدیر جدید کانون سمیه شهرری

شهرری(پانا) - با حضور معاون پرورشی و تربیت بدنی ناحیه یک ری مدیر سابق کانون فرهنگی هنری سمیه تودیع و مدیر جدید این مرکز معرفی شد.

کد مطلب: ۸۵۹۸۸۹
لینک کوتاه کپی شد
معارفه مدیر جدید کانون سمیه شهرری

رحمت اله قاسمی پور با تجلیل از زحمات فرحناز پوربخش مدیر سابق این کانون گفت: کانون های فرهنگی تربیتی ضمن تقویت هویت فرهنگی، دینی و ملی و آشنا ساختن دانش آموزان با ارزش های فرهنگی، زمینه ارتباط صمیمی و معاشرت سازنده اجتماعی دانش آموزان عضو را فراهم می سازند تا وجدان جمعی، خود اتکایی و قدرت تصمیم گیری آنان را تقویت کنند و برای زندگی اجتماعی و ایفای نقش موثر در تلاش همسو برای رسیدن به اهداف مشترک، مهارت لازم را به دست آورند.

وی با اشاره به نقش کانون ها در پر کردن و بارورکردن اوقات فراغت دانش آموزان مدارس ادامه داد: امروزه وجود کانون های فرهنگی تربیتی برای کودکان، نوجوانان و جوانان یکی از نیازهای اصلی و انکارناپذیر در راستای شکوفا شدن استعدادهای مختلف این اقشار جامعه و تقویت بنیان دینی و عقیدتی و همچنین مکملی برای فعالیت های آموزشی می باشد که فعالیت این کانون ها در چهار گوشه ایران با تلاش مناسب و قابل تحسین در جریان است.

قاسمی پور با معرفی منصوره کاظم لو به عنوان مدیر جدید کانون سمیه ابراز امیدواری کرد که این مرکز همانند قبل مرکزی برای برنامه ریزی های مثبت و سازنده برای دانش آموزان باشد.

/خبرنگار: نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار