استاندار آذربایجان شرقی: ناحیه صنعتی کیف و کفش چرم تبریز احداث می شود

تبریز (پانا)- استاندار آذربایجان شرقی از احداث ناحیه صنعتی کیف و کفش چرم تبریز در مساحت 32 هکتاری خبر داد.

کد مطلب: ۸۵۷۹۲۳
لینک کوتاه کپی شد
استاندار آذربایجان شرقی: ناحیه صنعتی کیف و کفش چرم تبریز احداث می شود

مجید خدابخش در جلسه کارگروه تخصصی اشتغال در محل استانداری با اشاره به سفر رئیس جمهوری در اردیبهشت ماه سال جاری به تبریز اظهار کرد: بازدید ریاست محترم جمهوری از بازار کفش چرم تبریز نقطه آغازی برای برگزاری جلسات متعدد بود تا در نهایت تصمیم گرفته شود تا ناحیه صنعتی کیف و کفش چرم تبریز در مساحت 32 هکتاری احداث شود که امکان استقرار 120 واحد را دارد.

ویبا بیان این که در این ناحیه صنعتی مراکز بازاریابی، خدمات و تحیقی و توسعه می تواند راه اندازی شود، ادامه داد: وجود چنین ناحیه صنعتی باید سبب شود تا تولیدکنندگان با استانداردهای لازم در زمینه تولید کیف و کفش چرم آشنا شده و درکنار هم، هم افزایی داشته باشند.

استاندار آذربایجان شرقی تصریح کرد: علوم و نرم افزارهای استاندارد روز در تولید کیف و کفش چرم تبریز در این ناحیه صنعتی باید مدنظر باشد و شیوه های سنتی کنار گذاشته شود.

خدابخش بر آموزش مهارت ها در مراکز فنی و حرفه ای استان تاکید کرد و گفت: برای آموزش مهارت های به خصوص در زمینه نرم افزاری، ابزارهای و هزینه های مورد نیاز را تامین خواهیم کرد.

وی در ادامه بر ضرورت وجود مرکز آنالیز کیفیت عسل در استان تاکید کرد و گفت: عسل های عرضه شده به مردم باید از نظر کیفیت بررسی شوند و قیمت ها نیز بر اسا کیفیت تعیین شود تا مردم حق انتخاب داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار