مدیر کل آموزش وپرورش شهرستانهای استان تهران:

اصل مهم درتربیت، ارتباط وهماهنگی تنگاتنگ بین خانه و مدرسه است

تهران (پانا) - با نواختن زنگ شکوفه ها ، توسط مدیر کل آموزش وپرورش شهرستانهای استان تهران، یک هزار و چهارصد دانش آموز پایه اولی فشافویه راهی کلاس درس شدند.

کد مطلب: ۸۵۵۸۸۵
لینک کوتاه کپی شد
اصل مهم درتربیت، ارتباط وهماهنگی تنگاتنگ بین خانه و مدرسه است

مراسم نمادین زنگ شکوفه ها صبح شنبه سی و یکم شهریور 97با حضور مدیر کل آموزش وپرورش شهرستانهای استان تهران ، معاون آموزش ابتدایی ، رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل شهرستانها ومسئولین منطقه در آموزشگاه شهید رجایی فشافویه برگزار شد .

عبدالرضا فولادوند ،مدیر کل آموزش وپرورش شهرستانهای استان تهران ، در سخنانی ضمن عرض تسلیت ایام محرم و گرامیداشت یاد وخاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس،مقدم دانش آموزان پایه اول را گرامی داشت و با اشاره به اینکه در سالهای آینده بدون شک این دانش آموزان جزئی از نظام و سیستم مدیریتی کشور خواهند بود ، اظهار کرد: نبض توسعه هر کشور در نبض کودکان آن کشور می زند.

وی در ادامه با توصیف نو آموزان به عنوان نهال‌های باغ علم و دانش ، تاکید کرد: یکی از مهمترین عواملی که می تواند این باغ را از آفت حفظ نماید توجه خاص به تعلیم وتربیت وکوشش در راه تعلیم وتربیت درست آنها است .

فولادوند در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقش حیاتی خانواده در تربیت دانش آموزان افزود: والدین نباید فراموش کنند که هیچ تعلیم وتربیتی بدون کمک و همراهی آنها به درستی شکل نخواهد گرفت .

مدیرکل آموزش وپرورش شهرستانهای استان تهران،اصل مهم درتربیت راارتباط وهماهنگی تنگاتنگ بین خانه و مدرسه دانست وافزود: کودکان در خانواده سخنان ما را گوش نمی کنند بلکه از رفتار ما الگو می گیرند، لذا بایستی تمام توان خود را به کار ببندیم تا الگوی تربیتی درستی برای فرزندان خود باشیم .

شایان ذکر است ، مرتضی حیدری مدیر آموزش وپرورش فشافویه نیز در حاشیه این مراسم شمار نوآموزان کلاس اولی منطقه را در سال جاری حدود یک هزار و 400 نفر اعلام کرد و گفت: مدارس منطقه در روز اول مهر ماه میزبان بیش از 11 هزار دانش اموز خواهند بود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار