فروش نمایشگاه کتاب ارومیه به مرز ٤٠٠ میلیون تومان رسید

ارومیه(پانا)-معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی از فروش ٤٠٠ میلیون تومان بن کتاب در شانزدهمین نمایشگاه کتاب ارومیه تا به امروز خبرداد.

کد مطلب: ۸۵۴۷۸۴
لینک کوتاه کپی شد
فروش نمایشگاه کتاب ارومیه به مرز ٤٠٠ میلیون تومان رسید

رسول بابازاده معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی از فروش ٤٠٠ میلیون تومان بن کتاب در شانزدهمین نمایشگاه کتاب ارومیهخبرداد.

بابازاده با اشاره به برگزاری شانزدهمین نمایشگاه کتاب ارومیه بااشاره به ارائه بن ٢٠ درصدی در این نمایشگاه تصریح کرد: تا به امروز ٤٠٠ میلیون تومان بن کتاب در نمایشگاه به فروش رفته است.

وی با اشاره به حضور ١٥٤ناشر در شانزدهمین دوره نمایشگاه های کتاب ارومیه گفت: ١٤ ناشر از آذربایجان غربی و ١٤٠ ناشر نیز از سایر استانها کتاب های خود را در این نمایشگاه عرضه کردند.

بابازاده ادامه داد: در این نمایشگاه بیش از ٦٠ هزار جلد کتاب در ١٨٠ غرفه در زمینه های مختلف عرضه شده است.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی استقبال را بی نظیر دانست و افزود: در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته به جرات می توان گفت میزان استقبال از این نمایشگاه بیش از ٥٠ درصد است.

وی با اشاره به اینکه همزمانی شانزدهمین نمایشگاه کتاب با نمایشگاه فروش پاییزه زمینه استقبال را بیشتر کرده است افزود: براساس نظر سنجی انجام شده بیش از ٧٠ درصد مردم از محل برگزاری و امکان دسترسی به این نمایشگاه رضایت داشتند.

شانزدهمین نمایشگاه کتاب ارومیه در محل نمایشگاه دائمی پارک جنگلی برپااست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار