آغاز فعالیت دومین شعبه استانی انجمن آموزش و پرورش تطبیقی ایران در اصفهان

کاشان (پانا) - عضو انجمن آموزش و پرورش تطبیقی استان اصفهان گفت: در دنیای مدرن، تحقیق و پژوهش، پیش زمینه هر برنامه و فعالیت است و یکی از اهداف اصلی انجمن نیز بهره گیری از توانمندی های علمی و تجربی پژوهشگران در مسیر توسعه و بهبود نظام آموزشی بوده است.

کد مطلب: ۸۵۲۵۶۸
لینک کوتاه کپی شد
آغاز فعالیت دومین شعبه استانی انجمن آموزش و پرورش تطبیقی ایران در اصفهان

زهره متقی در گفت و گو با پاناکاشان اظهار کرد: ظرفیتهای علمی پژوهشگران استان اصفهان در پوشش انجمن آموزش و پرورش تطبیقی، موجب افزایش کارائی و کیفیت مطالعات تحقیقی با استفاده از ظرفیت های محلی خواهد شد.

وی تصریح کرد: وظیفه حوزه پژوهش در هر دستگاه و سازمان، ارائه راه حلهایی برای بهبود شرایط و حل مشکلات است و نقش این حوزه در سازمان آموزش و پرورش که نهاد پرورش نسل آینده ساز کشور است از جایگاه بالاتری برخوردار است.

وی افزود: تشکیل انجمن علمی آموزش و پرورش تطبیقی در استان اصفهان، فرصتی است تا با استفاده از راه حلهای تجربه شده در جهان، فرایند یاددهی-یادگیری اصلاح شده و کیفیت آموزش افزایش پیدا کند.

متقی گفت: انجمن آموزش و پرورش تطبیقی ایران در سال 1393 شروع به کار کرده است و اصفهان دومین شعبه استانی انجمن است که بر اساس رای شرکت کنندگان، محمد حسین حیدری ، عبادی، حسن متقی ، اشرف میرحیدری و کمال نصرتی به عنوان هسته مرکزی انجمن اصفهان انتخاب شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار