تولید فیلم کوتاه "قد یه مرد" آغاز شد

دهگلان(پانا)-با محوریت خانواده و تعلیم و تربیت:تولید فیلم کوتاه قد یه مرداز ساخته های جدید مرتضی یوسفی آغاز شد

کد مطلب: ۸۵۲۳۳۹
لینک کوتاه کپی شد
تولید فیلم کوتاه "قد یه مرد" آغاز شد

با محوریت خانواده و تعلیم و تربیت تولید فیلم کوتاه داستانی قد یک مرد آغاز شد.

مرتضی یوسفی نویسنده و کارگردان این کار داستانی، هدف از تولید این اثر کوتاه را کمک به بهبود جریان و فرایند تعلیم و تربیت عنوان و افزود در این کار کوتاه داستانی تلاش کردیم مشکلات تربیتی را به تصویر کشیده و خانواده را در این جریان دخیل کنیم.

در این کار کوتاه مهدی روشنی ، فاطمه نادری ، علی اکبر امیری حسینی و دانش آموزان سنا ، سهیلا و تارا محمدی به ایفای نقش می پردازند.
قد یه مرد با محوریت خانواده به نقل داستان دختران نونهال یک خانواده می پردازد در خود را در اتفاقی که برای پدر خانواده افتاده سهیم دانسته و تلاش می کنند اتفاق افتاده را جبران کنند . در این میان فیلم نگاهی تیز بینانه به اتفاقات حاشیه و نقش اجتماع در این فرایند می پردازد.
مرتضی یوسفی کارگردان جوان دهگلانی با اشاره به این موضوع در ادامه افزود تلاش می کنم فرایند تولید فیلم های داستانی و حتی مستند را در شهرستان جا انداخته و به عنوان الگوی کوچک سایر دوستان را به این کار تشویق کنیم
یوسفی در ادامه افزود امیدواریم طی یک ماه مراحل تولید این فیلم کوتاه پایان یابدایشان در پایان اضافه کرد امیدورارم بتوانیم این کار را به بخش مسابقه جشنواره کودک و نوجوان برسانیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار