مدیرکل امور بانوان استانداری گلستان

برگزاری "جشنواره خانواده سالم و جامعه پویا" در استان گلستان

گرگان (پانا) - به مناسبت گرامیداشت روزملی خانواده "جشنواره خانواده سالم و جامعه پویا" در شهرستانهای گرگان-کردکوی- گمیشان و گنبد با محوریت بهزیستی استان و همکاری دستگاههای اجرایی مرتبط ، بصورت همزمان در نیمه شهریور برگزار خواهد شد.

کد مطلب: ۸۵۱۰۶۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری "جشنواره خانواده سالم و جامعه پویا" در استان گلستان

کلثوم غفاری توران درجلسه ستاد استانی روز ملی خانواده گفت: به مناسبت گرامیداشت روزملی خانواده "جشنواره خانواده سالم و جامعه پویا" در شهرستانهای گرگان-کردکوی- گمیشان و گنبد با محوریت بهزیستی استان و همکاری دستگاههای اجرایی مرتبط ، بصورت همزمان در نیمه شهریور برگزار خواهد شد.

کلثوم غفاری توران افزود: برگزاری کارگاه های آموزشی با محوریت سیاستهای ابلاغی خانواده از سوی مقام معظم رهبری همچنان در دستور کار ادارات باشد.

وی با اشاره به در پیش بودن 25 ذی الحجه ،روز ملی گرامیداشت خانواده و تکریم از بازنشستگان افزود : خانواده به عنوان اثر گذارترین نهاد تربیتی و پرورش دهنده ی جسم و روح انسان ،از بزرگترین پشتوانه های توسعه وتعالی هر کشوری محسوب می شود وسلامت و صلابت هر کشوری در گرو وجود خانواده های سالم است.

وی اضافه کرد : تلاش ، هدف و سیاست ما تحکیم بنیان خانواده بر اساس الگوهای اسلامی و ایرانی و آنچه که در بیانات و سیاستهای ابلاغی خانواده از سوی مقام معظم رهبری بیان شده می باشد .

غفاری با بیان اینکه تلاش کنیم جامعه را به سمت وسوی سلامت ،شادی و نشاط هدایت کنیم خاطر نشان کرد : در کنار تحکیم بنیان خانواده و تقویت باورها و الگوهای ایرانی و اسلامی ، ضروری است همایشها همراه با برنامه های شاد و متنوع برگزار شود چراکه جامعه نیازمند تزریق شادی، نشاط ، تحرک و پویایی بویژه در بین بانوان و جوانان است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار