نخستین جشنواره فرهنگی ورزشی بانوی سالم، خانواده سالم در قم برگزار شد

نخستین جشنواره فرهنگی ورزشی بانوی سالم، خانواده سالم به مناسبت فرارسیدن هفته سلامت با مشاركت دانشگاه حضرت معصومه(س) طی روزهای 6 و 7 اردیبهشت ماه برگزار شد.

کد مطلب: ۴۹۲۹۰۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از قم، در جشنواره فرهنگی ورزشی بانوی سالم كه راستای توسعه و تعمیق فرهنگ ورزش همگانی و با شعار غلبه بر دیابت در دو بوستان ارغوان و نرگس شهر قم برگزار شد، سازمان فرهنگی هنری و ورزشی شهرداری و مركز بهداشت قم نیز مشاركت داشتند.

در این جشنواره بیش از 900 بانوی ورزشكار قمی در رده های سنی مختلف پس از اجرای ورزش صبحگاهی، مسابقات متنوع ورزشی در رشته های چرخه تانك، شلوار پیاده روی چند نفره، كفش پیاده روی چند نفره، دارت زمینی، دارت چسبی و پرتاب حلقه را برگزار کردند و در پایان، از 35 نفر برگزیده در پایان هر روز تجلیل صورت گرفت.

كارگاه آموزشی نقش تغذیه و تحرك برای غلبه بر دیابت و طرح سنجش سلامت از جمله دیگر بخش‌های جشنواره بود كه طی آن علاوه بر سنجش فشار خون و BMI ، كارشناسان حوزه سلامت به سئوالات شركت كنندگان پاسخ دادند.

برپایی ایستگاه مطالعه نیز از دیگر اقداماتی بود كه در حاشیه این جشنواره صورت گرفت. در این ایستگاه كتابچه، بروشور در مورد دیابت و مشكلات بارداری در حوزه زنان، شیوه زندگی و بیماری‌های غیرواگیردار میان شركت كنندگان توزیع شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار