میرمهدی: برای ثبت رکوردهای بین المللی همکاری های لازم در داخل کشور انجام نمی شود

تهران (پانا) -  مراسم ثبت رکورد شکستن سنگ، روز جمعه در مشهد مقدس برگزار شد که طی آن،  مهدی نمازی رکوردی جدید از خود برجای گذاشت.

کد مطلب: ۸۵۰۶۴۰
لینک کوتاه کپی شد
میرمهدی: برای ثبت رکوردهای بین المللی همکاری های لازم در داخل کشور انجام نمی شود

کاپیتان سیدکمال میرمهدی که ریاست قوی ترین مردان جهان در آسیا را نیز برعهده دارد، در مورد مراسم روز جمعه در مشهد مقدس، گفت: این برنامه به خوبی انجام شد که بازتاب خبری مطلوبی نیز داشت.
وی با انتقاد از برخی ناهماهنگی ها در داخل کشور در جهت ثبت رکوردهای جهانی، افزود: علی رغم تلاش بسیار در راستای شناساندن توانمندی های ورزشکاران ایران به جهانیان و همچنین زحمات بیست ساله اینجانب درحوضه ورزش خلیج فارس، متاسفانه در داخل ایران و از سوی برخی مجموعه ها، هیچ گونه همکاری شایسته و بایسته با ما انجام نمی شود.
میرمهدی ادامه داد: به عنوان مثال، چرا فدراسیون ورزش های همگانی از تجربیات و مراودات بین المللی بنده با بیش از نیم قرن فعالیت در هنرهای رزمی و ثبت رکوردهای جهانی، استفاده نمی کند؟ بنده فقط دو دوره مسابقات استاد نمازی را در امارات برگزار کرده‌ام، اما در جریان ثبت رکورد ایشان در مشهد، با افرادی مواجه شدم که تخصصی در این حوزه ندارند و رشته تحصیلی شان پزشکی بوده است.
وی در پایان اظهار داشت: استفاده از افرادی که هیچ گونه سابقه ورزشی نداشته و حتی ملاک های لازم برای ثبت رکورد رزمی را ندارند، نتیجه ای جز بی انگیزگی و هدر رفتن سرمایه های ورزش کشور ندارد. از این رو، از مسئولان ورزش کشور و همچنین ریاست محترم ورزش های رزمی، تقاضا دارم با تشکیل تیمی فنی و متخصص، مسئولیت انجام این گونه فعالیت‌ها را رسما به بنده واگذار کنند تا بتوانم بیش از پیش در خدمت جامعه رزمی و اعتلای نام جمهوری اسلامی ایران در اقصی نقاط جهان باشم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار