قدردانی از اداره کل فرهنگی و هنری آموزش و پرورش در جشنواره تئاترعروسکی

تهران (پانا) - مرضیه برومند، دبیر هفدهمین جشنواره بین‌المللی تئاترعروسکی تهران _ مبارک در اختتامیه این جشنواره از اداره کل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش قدردانی کرد .

کد مطلب: ۸۴۹۹۵۶
لینک کوتاه کپی شد
قدردانی از اداره کل فرهنگی و هنری آموزش و پرورش در جشنواره تئاترعروسکی

به گزارش روابط عمومی معاونت پرورشی آموزش و پرورش، مراسم اختتامیه هفدهمین جشنواره بین‌المللی تئاترعروسکی تهران مبارک با حضور معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیر کل فرهنگی و هنری آموزش و پرورش و جمع کثیری از هنرمندان حوزه تئاتر کشور در تالار وحدت برگزار شد.

در این مراسم مرضیه برومند به فعالیت اداره کل فرهنگی و هنری آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: «ما یک بخش دانش‌آموزی داشتیم که استقبال خوبی از آن شد. اینکه بخشی در وزارت آموزش و پرورش به کارهای هنری اختصاص دارد و حاصلی به این زیبایی داشت، ستودنی است.»

او افزود: «خیلی وقت است که در مدارس ما جایی برای فرهنگ، هنر، موسیقی، تئاتر، ادبیات و ... وجود ندارد. بچه‌ها در فضای خشکی فقط به درس می‌پردازند و احساسات عاطفی در آنها کمتر رشد می‌کند. به پاس این اتفاق فرخنده جا دارد تقدیری از مدیرکل فرهنگی و هنری آموزش و پرورش داشته باشیم.»

علی رمضانی، مدیرکل فرهنگی و هنری آموزش و پرورش، نیز در سخنانی گفت: «امشب، شب ویژه‌ای برای دانش‌آموزان کشور است و از این بابت از خانم برومند تشکر می‌کنم.»

او افزود: «مطمئنا این مسیر دیگر بازگشت ندارد. دانش‌آموزان ما بسیار خلاق هستند و امروز بیش از شش میلیون دانش‌آموز رشته در حوزه‌های فرهنگی هنری فعال هستند و در بخش فرهنگی هنری ما شرکت کرده‌اند که با حضور شما دیده شدند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار