قهرمانی تیم فوتسال اداره آموزش و پرورش استثنایی استان کرمانشاه

کرمانشاه (پانا) - تیم فوتسال اداره آموزش و پرورش استثنایی استان کرمانشاه موفق به کسب عنوان قهرمانی بیست و یکمین دوره مسابقات کشوری کارکنان آموزش و پرورش استثنایی به میزبانی خراسان رضوی شد.

کد مطلب: ۸۴۹۱۰۰
لینک کوتاه کپی شد
قهرمانی تیم فوتسال اداره آموزش و پرورش استثنایی استان کرمانشاه

مجید یزدان‌پناه در گفت‌و‌گو با پانا گفت: در بیست و یکمین دوره مسابقات کشوری کارکنان آموزش و پرورش استثنایی که از تاریخ ۲۰ تا ۲۵ مردادماه جاری به میزبانی استان خراسان رضوی برگزار شد، تیم فوتسال جوانان اداره آموزش و پرورش استثنایی استان کرمانشاه، موفق به کسب عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات شد.

مجید یزدان پناه از توانمندی‌های خیره‌کننده‌ی تیم فوتسال کارکنان اداره آموزش و پرورش استثنایی استان کرمانشاه ابراز خرسندی کرد و افزود اعتماد به نفس و توانایی بالای تیم فوتسال استثنایی استان نشان داد که این تیم دارای ظرفیت‌های بالایی است که باید مورد توجه ویژه مسئولان دست‌اندرکار قرارگیرد تا با حمایت‌های خود، زمینه رشد و شکوفایی استعداد‌های بالقوه این عزیزان فراهم شود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان، فوتسال و سایر ورزش‌های تیمی را به عنوان یک حرکت منسجم گروهی و باارزش قلمداد کرد که در بطن خود، نویدبخش اتحاد و یکپارچگی است.

وی اظهار امیدواری کرد با کارهای گروهی موفقیت‌آمیز، زمینه رشد و بالندگی جامعه اسلامی‌مان را هرچه بیشتر فراهم کنیم.

مجید یزدان‌پناه در پایان سخنان خود، قهرمانی تیم‌های مختلف ورزشی استان، به‌ویژه موفقیت اخیر تیم کارکنان اداره آموزش و پرورش استثنایی را ستود.

اعضای تیم فوتسال استثنایی استان کرمانشاه، با مربیگری پیمان بهرام‌آبادی، به شرح ذیل می‌باشد:

رضا کشتمند، امید رضایی، میثم پرهوده، صادق جواهری، عبدالله خالصی، حامد صحرایی، مصطفی لرستانی، فرهاد آزادداور و محمدعلی مرادی.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار