معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران:

نایب قهرمانی تیم فوتسال دانش آموزان دختر شهرستان های استان تهران

معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران از کسب مقام نائب قهرمانی تیم فوتسال دانش آموزان دختر شهرستان های استان تهران در مسابقات کشوری خبر داد.

کد مطلب: ۶۴۸۰۹۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا شهرستانهای تهران، محمد رحیم معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در این باره گفت: تیم فوتسال متوسطه اول فضیلت اسلامشهر، به مربیگری محبوبه خراسانی و سرپرستی نصرت پیروزنیا با شایستگی به مقام دوم رسیدند.

وی افزود: همچنین بهرامی راد از مدرسه عفاف شهریار موفق به کسب عنوان بهترین دروازه بان مسابقات شد .

رحیم ادامه داد: در ادامه موفقیت های ورزشکاران دختر شهرستان های استان تهران ،همچنین تیم والیبال متوسطه اول موفق به کسب مقام ششم و کاپ اخلاق و تیم بسکتبال موفق به کسب مقام هفتم شدند.

معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران با اشاره به زحمات ارزنده مربیان و دست اندرکارن در دریافت کاپ اخلاق گفت: اخلاق محور و هدف اعزام تمامی تیم های ورزشی شهرستان های تهران می باشد و با تکیه بر همین تعالیم اخلاقی می توان منتظر پیشرفت هایی در زمینه ها و ابعاد مختلف زندگی بود .

این مقام مسئول تصریح کرد: زمانیکه بتوانیم با ورزش فرزندانی سالم از نظر جسمی، روحی و رفتاری پرورش دهیم آنگاه می توان از ماهیت و تأثیرات شگفت انگیز ثانویه ورزش در سنین نوجوانی و جوانی بر زندگی آینده این ورزشکاران و جامعه سخن گفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار