کسب مقام سوم کشوری توسط دانش آموزان کلاله ای

گرگان (پانا) - در ششمین مرحله المپیاد کشوری آماده ی بخش دختران، دانش آموزان کلاله ای توانستند مقام سوم کشوری را کسب کنند.

کد مطلب: ۸۴۸۵۱۰
لینک کوتاه کپی شد
کسب مقام سوم کشوری توسط دانش آموزان کلاله ای

تیم دادرس دختران دبیرستان بنت الهدی صدر کلاله، نماینده استان گلستان، پس از قهرمانی در استان به مرحله کشوری این بازی ها اعزام شدند.

در ادامه این رقابت ها در انزلی با مقام سومی تیم دادرس بنت الهدی صدر کلاله نماینده استان گلستان به پایان رسید. شایان ذکر است، تیم های اصفهان و کهکیلویه و بویر احمد به مقام اول و دوم رسیدند و مقام سوم این دوره از مسابقات مشترکآ به تیم های گلستان و خوزستان رسید.

فرشید قرناس قمیش، مدیر آموزش و پرورش شهرستان کلاله در پیامی این موفقیت بزرگ و ارزشمند را به این تیم، کادر آن و همچنین جامعه فرهنگی شهرستان کلاله تبریک گفت.

متن پیام تبریک وی به شرح ذیل است:

( بسم الله الرحمن الرحیم )

کسب مقام سوم توسط دختران آموزشگاه بنت الهدی صدر در مسابقات دادرس مایه مباهات، سربلندی، شادی و شعف مردم شهرستان کلاله بویژه جامعه فرهنگیان شد. این موفقیت ارزشمند و پرافتخار را به کلیه مردم شهرستان کلاله ،دانش آموزان ، مربیان ، سرپرستان و خانواده ی دانش آموزان تبریک می‌گویم.امیدوارم این موفقیت مقدمه ای برای کسب رتبه های بهتر در زمینه های علمی و فرهنگی دانش آموزان باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار