محمدنبی حبیبی: بنای حزب موتلفه پشتیبانی اصولی از دولت است

تهران (پانا) - دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه باید به رئیس جمهوری کمک کرد تا با تیم اقتصادی جدید مشکلات پیش رو را حل کند تاکید کرد که بنای حزب موتلفه پشتیبانی اصولی از دولت است.

کد مطلب: ۸۴۳۳۷۷
لینک کوتاه کپی شد
محمدنبی حبیبی: بنای حزب موتلفه  پشتیبانی اصولی از دولت است

محمدنبی حبیبی در نشست گرامی‌داشت روز خبرنگار که عصر امروز (دوشنبه) در دفتر این حزب برگزارشد گفت: «ضرورت پشتیبانی اصولی از دولت موجب نمی‌شود که از نقاط ضعف دولت چشم پوشی کنیم.»

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی افزود: «اگر چه بنایمان پشتیبانی اصولی از دولت است اما تیم اقتصادی دولت را ناموفق می‌دانیم.»

او خاطر نشان کرد: «بخشی از نابسامانی امروز، به نظام اقتصادی کشور برمی گردد و بخش دیگر آن به مجریان اقتصادی، بنابراین باید تغییر قابل توجهی در تیم اقتصادی دولت اتفاق بیافتد. باید به رئیس جمهوری کمک کرد تا با تیم اقتصادی جدید مشکلات پیش رو را حل کند.»

حبیبی در پاسخ به پرسشی درباره همکاری حزب موتلفه با دولت گفت: «وقتی روحانی در دور اول ریاست جمهوری با اکثریت آرا انتخاب شد حزب موتلفه درخواست ملاقات کرد. گفتیم که شما نامزد ما نیستید اما آماده هستیم که از ظرفیت های حزب موتلفه برای کمک به دولت استفاده کنید، ولی تاکنون حتی به یک نامه ما هم پاسخ داده نشد.»

او در پاسخ به سوالی درباره فعالیت‌های جبهه مردمی نیروهای انقلاب، گفت: «من عضو شورای مرکزی جمنا هستم و در تمام جلسات شرکت می کنم. معتقدم تشکیلات جمنا توانست ظرفیتی فراهم کند و در آن مقطع تلاش موفقی برای جمع کردن نیروهای انقلاب انجام شد، سیاست ما این بود که از پیش آمدن یک ظرفیت جدید استقبال کنیم و حتی بتوانیم به آنها کمک کنیم و نسبت به آنها بی تفاوت نبودیم.»

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در پاسخ به سوالی درباره نامه رئیس جمهوری به رئیس مجلس در خصوص سوال نمایندگان از وی گفت: «روحانی کار زشت احمدی نژاد را تکرار نکند چرا که تکرار بگم بگم ها برای مردم کار درستی نیست.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار