برداشت از حساب شهروندی بر اساس اطلاعات دریافتی از دوربین‌ها انجام می‌شود

تهران (پانا) - برداشت از حساب شهروندی دارندگان مجوز ورود به محدوده طرح ترافیک براساس اطلاعات دریافتی از دوربین‌ها در سطح شهر انجام شده است که کاملاً دقیق محاسبه و اعلام می‌شود.

کد مطلب: ۸۴۲۰۹۱
لینک کوتاه کپی شد
برداشت از حساب شهروندی بر اساس  اطلاعات دریافتی از دوربین‌ها انجام می‌شود

به گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران، عده‌ای از دارندگان آرم طرح ترافیک عنوان می‌کنند که در ورود به محدوده طرح مبلغی از حساب شهروندی آن‌ها کسر نمی‌شود و برخی دیگر می‌گویند که مبالغ همواره از حساب شهروندی آنان کسر شده است که با احترام به تمامی شهروندان، سخن دسته نخست از سوی سازمان تکذیب می‌شود.

کنترل تردد خودروها در محدوده طرح با دوربین‌های هوشمند انجام می‌شود، ممکن نسیت دو خودروی دارای طرح با دو برخورد از سوی دوربین‌ها مواجه شوند. چنین چیزی مسبوق به سابقه نیست و در صورت داشتن موجودی، پس از خروج خودرو از محدوده محاسبه و از حساب شهروندی برداشت می‌شود.

کسانی که عوارض را در حساب شهروندی به موقع شارژ کنند بعد از تردد از حساب آن‌ها کسر شده و با فاصله زمانی حداکثر یک هفته‌ای به اطلاع فرد می‌رسد. تاخیر در محاسبه و اعلام، به‌اشتباه عدم برداشت از حساب شهروندی تلقی شده است.

کوتاه‌ترین مسیر برای اطلاع از میزان عوارض ورود به طرح ترافیک مراجعه به سایت my.tehran.ir و یا استفاده از کد *137*3*3# است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار