وزیر اطلاعات: آمریکا و ترامپ با تهدیدهای خود کاری از پیش نخواهند برد

تبریز (پانا)- وزیر اطلاعات گفت: دشمنان به ویژه آمریکا و ترامپ با تهدیدهای خود کاری از پیش نخواهند برد.

کد مطلب: ۸۴۱۸۹۵
لینک کوتاه کپی شد
وزیر اطلاعات: آمریکا و ترامپ با تهدیدهای خود کاری از پیش نخواهند برد

حجت الاسلام سیدمحمود علوی در نشست شورای اداری آذربایجان شرقی تاکید کرد: باید با پیدا کردن راهکارهای هوشمندانه و با تحمل سختی ها، اراده خود را به دشمنان تحمیل کنیم.

وی با بیان اینکه مردم ما شرایط سخت جنگ تحمیلی را تحمل کرده اند و شرایط سخت اقتصادی کنونی را هم تحمل می کنند، خاطرنشان کرد: مردم در صورت مشاهده یکدلی و همدلی مسئولان با قدرت در برابر مشکلات ایستادگی می کنند.

حجت الاسلام علوی با بیان اینکه دشمنان به ویژه آمریکا و ترامپ با تهدیدهای خود کاری از پیش نخواهند برد، اظهار داشت: در صورت بروز هر مشکلی مردم همیشه در صحنه ما وارد عرصه عمل شده و با دشمنان مقابله خواهند کرد.

وزیر اطلاعات با بیان اینکه رهبر انقلاب اسلامی با درایت و صلابت کشتی انقلاب را از امواج خروشان و سهمگین عبور می دهند، گفت: ما مسئولان نیز باید با وحدت و همدلی در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی ایفای نقش کنیم.

وی نتیجه همکاری میان مسوولان استان آذربایجان شرقی را امنیت بالای استان دانست و ابراز امیدواری کرد با عشق و روح خدمت و بدون خستگی به مردم خدمت و مشکلات از دوش مردم برداشته شود.

حجت الاسلام علوی با اشاره به آیات و روایات معصومین، عزت را در گروی همدلی دانست و افزود: وحدت مایه قدرت می شود و اگر بخواهیم از گردنه ها با موفقیت عبور کنیم، لازمه آن با هم بودن است و در صورتی می توانیم راهکارهای عبور از بحران را اثرگذار کنیم که وحدت داشته باشیم.

وزیر اطلاعات با اشاره به نعمت امنیت، گفت: مردم ایران با مشاهده ناامنی های منطقه، قدر امنیت حاکم بر کشور را که ثمره تلاش نیروهای نظامی و امنیتی است به خوبی درک می کنند.

وی امنیت را زیرساخت همه عرصه ها دانست و گفت: پیش نیاز فعالیت های فرهنگی، علمی، رسانه و سرمایه گذاری امنیت است.

حجت الاسلام علوی تاکید کرد: امنیت باید در چارچوب قانون و شرع و با به کارگیری راهکارهای عالمانه برقرار شود و همگان حتی مدیران امنیتی باید بر مدار اخلاق با مردم رفتار کنند تا به نتیجه مطلوب دست یابیم.

در پایان نشست شورای اداری آذربایجان شرقی آئین تکریم و معارفه مدیران کل پیشین و جدید اطلاعات استان برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار