وزیر اطلاعات: نباید دولتمردان و مسئولان نظام را به زندگی تجملاتی و اشرافی متهم کرد

یاسوج (پانا) - وزیر اطلاعات زندگی دولتمردان، مسئولان نظام و بسیاری از وزرا را هم‌سطح زندگی مردم عادی ایران دانست.

کد مطلب: ۸۴۳۶۳۱
لینک کوتاه کپی شد
وزیر اطلاعات: نباید دولتمردان و مسئولان نظام را به زندگی تجملاتی و اشرافی متهم کرد

حجت‌الاسلام سیدمحمود علوی سه شنبه، 16 مرداد در نشست شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد و آیین تودیع و معارفه مدیرکل اطلاعات استان،دامن زدن به برخی اختلاف ها ، ایجاد فاصله بین مردم و دولتمردان و برخی جوسازی‌ها مبنی بر زندگی تجملاتی مسئولان در شرایط کنونی را یادآور شد ، گفت: زندگی دولتمردان، مسئولان نظام و بسیاری از وزرا هم‌سطح زندگی مردم عادی ایران است.

وی با اشاره به مقاومت ملت سرافراز ایران در برابر تحریم‌ها و جنگ روانی چهل ساله دشمنان نظام و انقلاب، اضافه کرد: ملت ایران در برابر تهدیدها و توپ توخالی ترامپ به زانو در نخواهد آمد و دشمنان نظام اگر دست از پا خطا کنند پاسخ دندان‌شکن که در تاریخ ثبت خواهد شد از جمهوری اسلامی دریافت خواهند کرد.

علوی با بیان اینکه ترامپ و متحدانش هزینه خروج از برجام ، بدعهدی و پیمان شکنی خود را خواهند پرداخت ، یادآور شد: دولتمردان آمریکا مطمئن باشند که امکان مذاکره با عهدشکن به هیچ وجه در شان ملت بیدار و خدمتگزاران این نظام اسلامی نیست.
وزیر اطلاعات گفت: چگونه می شود به کسی که همچون آب خوردن به یک میثاق بین المللی و چند جانبه پشت پا می زند اعتماد و یا مذاکره مجدد کرد.
علوی ادامه داد: ترامپ باید به این درک لازم برسد که توپ های توخالی وی نخواهد توانست که ملت بیدار و بزرگ ایران اسلامی را به زانو دربیاورد و این ملت نشان داده که به هر متجاوزی که دست از پا خطا کند پاسخی در خور و مناسب خواهد داد که در تاریخ ثبت شود.
وزیر اطلاعات تاکید کرد: ترامپ و متحدانش امروزه با به راه انداختن جنگ روانی ، ایجاد ناامیدی و شکاف بین مردم و خدمتگزاران نظام و القای این موضوع که تنها راه خروج از بحران ها ، مشکلات و تحریم ها مذاکره مجدد با دولت آمریکاست را دنبال می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار