وزارت نیرو اعلام کرد

برنامه قطع احتمالی برق پایتخت برای ۲ مرداد

تهران (پانا) - برنامه روزانه قطع برق تهران برای دوم مرداد منتشر و محل قطعی‌های برق به‌ صورت جدول مشخص شد.

کد مطلب: ۸۳۹۷۸۴
لینک کوتاه کپی شد
برنامه قطع احتمالی برق پایتخت برای ۲ مرداد

به‌ گزارش وزارت نیرو، برابر اعلام شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، مشترکان تهرانی با توجه به استمرار هوای گرم و افزایش بی‌سابقه مصرف انرژی برق و نیز محدودیت منابع تولید انرژی، صنعت برق ضمن عذرخواهی ناگزیر به پیش‌بینی اعمال محدودیت بار در شبکه‌های توزیع برق شهر تهران است.
بر همین اساس به اطلاع می‌رساند این شرکت به منظور سهولت دسترسی مشترکان به جدول زمان‌بندی محدودیت احتمالی بار تا پایان اجرای این طرح، نسبت به گروه‌بندی مناطق در پنج دسته بر اساس ساعت زمانی مشخص اقدام کرده است.
مشترکان می‌توانند با مراجعه به جدول و بر اساس منطقه برق و آدرس محل سکونت خود، گروه‌بندی خود را مشخص و از زمان‌بندی احتمالی اعمال محدودیت اطلاع حاصل کنند و لازم به ذکر است که گروه‌های اعلام شده تا اطلاع بعدی ثابت است.

کاهش هزار و 370 مگاواتی مصرف برق
اوج مصرف برق در روز گذشته 54 هزار و 241 مگاوات ثبت شد که این رقم نسبت به روز یکشنبه هزار و 370 مگاوات کاهش داشته است.
بر اساس گزارش شرکت مدیریت شبکه برق ایران، اوج مصرف برق در روز گذشته، دوشنبه (یکم مرداد) به میزان 54 هزار و 241 مگاوات گزارش شد که در سال گذشته در همین زمان اوج مصرف 53 هزار و 579 مگاوات بوده است.
همچنین میزان مصرف برق صنایع در روز گذشته سه هزار و 627 مگاوات بوده که در مقایسه با روز یکشنبه که میزان آن سه هزار و 821 مگاوات ثبت شده، مصرف برق این بخش قدری کاهش داشته است.
مصرف برق در روز گذشته نسبت به روز یکشنبه، هزار و 375 مگاوات کاهش داشته است که می‌توان گفت با توجه به هوای گرم این ایام، مدیریت مصرف خوبی از سوی مشترکین انجام شده است و می‌طلبد همچنان این مدیریت ادامه یابد تا روزهای آتی را با خاموشی‌های حداقل و بدون بحران سپری کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار