پیام تسلیت مدیر کل آموزش و پرورش کردستان به مناسبت شهادت جمعی از پاسداران انقلاب اسلامی

سنندج(پانا)-مدیر کل آموزش و پرورش استان کردستان با صدور پیامی شهادت جمعی از پاسداران انقلاب اسلامی بدست گروهک های تروریستی را تسلیت گفت .

کد مطلب: ۸۳۹۲۰۲
لینک کوتاه کپی شد
پیام تسلیت مدیر کل آموزش و پرورش کردستان به مناسبت شهادت جمعی از پاسداران انقلاب اسلامی

متن پیام تسلیت به این شرح است :

« بسم رب الشهداء و الصدیقین »

بار دیگر عوامل خود فروخته و وابسته به استکبار جهانی و ارتجاع منطقه در اقدامی مسلحانه و تروریستی در شهرستان مریوان جمعی از پاسداران حافظ وطن و مدافعان این مرز و بوم را به شهادت رسانده و چهره کریه خود را بیش از پیش به مردم ایران نشان دادند .

بدون شک امنیت ، آرامش ، پیشرفت و آبادانی کشور ما مرهون جان فشانی شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و ایثارگری جانبازان عزیزی است که با نثار خون خود در مقابل شرارت های دشمنان قسم خورده و بدخواهان نظام اسلامی ایستادگی می کنند و ملت شهید پرور ایران هیچ گاه رشادت ها و فداکاری های این اسوه های پایداری و شجاعت را از یاد نخواهند برد .

اینجانب به نمایندگی از جامعه خدوم و پر تلاش فرهنگیان استان کردستان ضمن محکوم نمودن این اقدام تروریستی ، شهادت 11 تن از پاسداران رشید اسلام را به فرماندهی محترم سپاه بیت المقدس کردستان ، خانواده های معزز شهدای گرانقدر ، همرزمان و عموم ملت ایران ، به ویژه مردم شریف سر زمین مجاهدتهای خاموش تسلیت عرض نموده ، از درگاه خداوند متعال برای شهدای عزیز علو درجات و خانواده های معزز آنان صبر و شکیبایی مسالت نموده و برای جانبازان این حمله ناجوانمردانه نیز شفای عاجل طلب می نمایم .

رشید قربانی

مدیر کل آموزش و پرورش استان کردستان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار