شهردار قزوین :

دشمنان جنگ تحمیلی امروز در نوبت دیدار با رهبر ما ایستادند

قزوین (‌پانا) - شهردار قزوین در مراسم سالگرد ۳ خرداد و یادواره شهیدان خدمت گفت: در جنگ تحمیلی ما تنها بودیم و در برابر اکثریت جهان ایستادیم اما امروز رهبران همان کشورها از رهبر ما درخواست ملاقات حضوری می‌کنند.

کد مطلب: ۱۴۷۶۹۶۲
لینک کوتاه کپی شد
دشمنان جنگ تحمیلی امروز در نوبت دیدار با رهبر ما ایستادند

شهردار قزوین  در مراسم سالگرد بزرگداشت سوم خرداد و یادواره شهیدان خدمت در اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: در جنگ هشت ساله ما در برابر تجهیزات جهان جنگیدیم؛ آن روزها کسی پشت ما نبود اما امروز به برکت خون شهیدان و رزمندگان رهبران همان کشورها در صف دیدار با رهبر ما ایستادند .

وی افزود: در فتح خرمشهر ما امکانات چندانی نداشتیم؛ سربازان ما باید کیلومترها در شرایط سخت با کوله باری از مهمات از میدان‌های مین گذاری شده حرکت می‌کردند تا خود را به خرمشهر برسانند، برای همین ما معتقدیم که خرمشهر را خدا آزاد کرد.

صباغی درباره جنگ خرمشهر گفت: در فتح خرمشهر ۱۹ هزار سرباز عراقی اسیر و حدود بیست هزار سرباز عراقی در این جنگ کشته شدند. 

وی افزود: ایمان، ایثار، وحدت و همدلی بین نیروهای رزمنده عامل اصلی برتری ما در فتح خرمشهر بود و امروز به این عوامل بیش از بیش نیاز داریم تا بتوانیم به رشد و پیشرفت برسیم.

شهردار قزوین در مورد شهیدان خدمت عنوان کرد: شهید ابراهیم رئیسی فردی عدالت خواه، اخلاق مدار  و مردم دوست بود و امیرعبداللهیان نیز در جهبه مقاومت حاج قاسم دیگر بود و آیت‌الله آل هاشم در دل مردم تبریز جا داشت.

وی خاطرنشان کرد: امروز به برکت این نظام مردم در رفاه و امنیت زندگی می‌کنند؛ امروز در دانشگاه‌های غرب دیگر اسرائیل امنیت ندارد و امروز تفکر شهید مطهری و امام خمینی در جهان گسترش یافته است.

 

عکاس : فاطمه زهرایی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار