رهبر جنبش انصارالله یمن:

کشتار گسترده فلسطینی‌ها از دید بایدن نسل‌کشی نیست

تهران(پانا)- رهبر جنبش انصارالله یمن به حمایت‌های آمریکا از جنایات رژیم صهیونیستی در غزه واکنش نشان داد.

کد مطلب: ۱۴۷۶۹۷۷
لینک کوتاه کپی شد
کشتار گسترده فلسطینی‌ها از دید بایدن نسل‌کشی نیست

به نقل از المیادین، عبدالملک الحوثی رهبر جنبش انصارالله یمن در سخنرانی امروز خود تاکید کرد: کشتار گسترده فلسطینی‌ها و گرسنگی دادن به صد‌ها هزار تن از آن‌ها از دید بایدن نسل کشی به شمار نمی‌رود.

وی افزود: عجیب نیست که بایدن جنایات رژیم صهیونیستی در غزه را نسل کشی نمی‌داند چرا که آمریکا خود استاد این جنایات است و کارنامه سیاهی در این خصوص دارد.

رهبر انصارالله یمن گفت: رژیم صهیونیستی هرگز با کشتار فلسطینی‌ها به اهداف از پیش اعلام شده خود نمی‌رسد. آمریکا و تل آویو اعتراف کرده اند که اهداف تجاوز به غزه تغییر کرده است. از دید بایدن نابودی سیستم بهداشتی و محاصره غزه و ممانعت از ورود دارو و کشتار بیماران در این باریکه در کنار زنده به گور کردن بسیاری از آنها نسل کشی به شمار نمی‌رود.

وی ادامه داد: بله آوارگی صد‌ها هزار فلسطینی و کشتار آنها در پناهگاه‌ها و بمباران نانوایی‌ها و چاه‌های آب از دید بایدن جنایت نیست. بندر شناور آمریکا در نوار غزه یک پایگاه نظامی است. خود آمریکا این مساله را با آوردن خودرو‌های زرهی و سیستم‌های دفاع هوایی افشا کرد.

عبدالملک الحوثی افزود: اعلام از سرگیری ساخت شهرک‌های صهیونیستی در کرانه باختری از سوی وزیر جنگ این رژیم یک اقدام خطرناک با هدف تقویت ریشه‌های اشغالگری به شمار می‌رود. تعرض به صحن‌های مسجدالاقصی توسط بن گویر جنایتکار و تهدیدات اخیر وی یک اقدام تحریک آمیز در قبال تمام مسلمانان است.

وی تاکید کرد: صهیونیست‌ها و رسانه‌های عبری زبان به گونه‌ای تحولات غزه را نشان می‌دهند که گویی درگیری فقط میان دشمن صهیونیستی و جنبش حماس است. وجدان انسان‌ها باید در برابر نسل کشی فلسطینی‌ها بیدار شده و کاری کند. اقدام سه کشور اروپایی در به رسمیت شناختن کشور فلسطین با وجود آنکه یک حرکت ناقص است، اما گام سیاسی مهمی به شمار می‌رود. امیدواریم باقی کشور‌ها نیز در این مسیر حرکت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار