مدیر مجتمع آموزشی سروش منطقه ۴ تهران:

آیت‌الله رئیسی فردی بسیار خستگی‌ناپذیر بود

تهران (پانا) - مدیر مجتمع آموزشی سروش منطقه 4 تهران با اشاره به اینکه آیت‌الله رئیسی، فردی بسیار خستگی‌ناپذیر بود، یکی از ویژگی‌‎های بارز ایشان را صادق بودن عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۴۷۶۵۶۳
لینک کوتاه کپی شد

صادق محمودی‌زاده در گفت‌و‌گو با پانا گفت: «افتخار می‌کنیم که به کسی رای دادیم که خداوند او را خرید و به شهادت رسید. مکتب شهدا، مکتب صدق، صداقت و اخلاص است و یکی از ویژگی‌های بارز رئیس‌جمهور نیز اخلاص و صداقت او بود.»

محمودی‌زاده با بیان اینکه رئیس‌جمهور اخلاق‌مدار، متعهد، بااخلاص و انقلابی را از دست دادیم، خاطرنشان کرد: «برای همه ما تحمل این اتفاق ناگوار بسیار سخت و دشوار است اما امید ما به خدا است. همچنین انقلاب اسلامی از این اتفاقات، فراوان به خود دیده و فراز و نشیب‌های زیادی را طی کرده اما محکم‌تر از قبل به مسیر خود ادامه خواهد داد.»

وی افزود: «شهادت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی در حال خدمت به مردم، حرکت انقلاب را سریع‌تر خواهد کرد. او ایام فراغت نداشت و همیشه خود را طلبه خدمتگزار مردم معرفی می‌کرد. همچنین از مواضع اسلام و انقلاب در دنیا دفاع کرده و همیشه احترام تخریب‌کنندگانش را نگه می‌داشت و شخصیت ایشان به‌گونه‌ای بود که همه به او احترام می‌گذاشتند.»

مدیر مجتمع آموزشی سروش منطقه 4 تهران با اشاره به نگرانی مردم از اداره کشور تصریح کرد: «پشتوانه ما امام زمان(عج) است و رهبری حکیم و فرزانه داریم. ایران اسلامی، حوادث زیادی به خود دیده و امروز به لطف خداوند متعال و مدیریت رهبر عزیزمان به مسیر خود ادامه خواهیم داد و در انتخابات ریاست جمهوری نیز کسی را انتخاب خواهیم کرد که راه آیت‌الله رئیسی را ادامه دهد؛ زیرا اجازه نخواهیم داد مسیر خدمت تغییر کند.»

خبرنگار : محمد مهدی کاظمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار