معاون برنامه ریزی و اداری مالی فرماندار اسلامشهر :

کتابخانه های اسلامشهر، نیازمند توجه ویژه مسئولین شهرستان میباشند

اسلامشهر (پانا) ـ جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی اسلامشهر با حضور معاون برنامه ریزی واداری مالی فرماندار شهرستان و با محوریت جشنواره کتاب‌خوانی رضوی برگزار شد.

کد مطلب: ۸۳۶۵۳۶
لینک کوتاه کپی شد
کتابخانه های اسلامشهر، نیازمند توجه ویژه مسئولین شهرستان میباشند

گودرز همتی در این جلسه به بیان اهمیت و جایگاه کتاب و کتابخوانی در جامعه امروزی پرداخت و گفت: کتابخانه های شهرستان نیازمند توجه ویژه و جدی مسئولان در بحث توسعه و احداث هستند.
معاون برنامه ریزی و اداری مالی فرماندار شهرستان افزود : حمایت از مجموعه کتابخانه های عمومی به عنوان یکی از متولیان حوزه کتاب و کتابخوانی که فعالیت های بیشمار و موثری انجام می دهند، ضروری است و شهرداری ها در این خصوص باید بیش از سایر دستگاهها عمل کنند و سهم نیم درصد درآمد شهرداری را زودتر به حساب انجمن کتابخانه ها واریز کنند.
در ادامه مجید جعفری، رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان اسلامشهر نیز با اشاره به برگزاری هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی ، بیان کرد : این جشنواره با هدف ترویج سیره و فرهنگ رضوی، آشنایی بیشتر کودکان و نوجوانان با سبک و شیوه زندگی رضوی برگزار می شود.
وی در خصوص اهمیت این جشنواره، اظهار کرد : حفظ و افزایش میزان مشارکت شرکت کنندگان، استفاده از ظرفیت کتابخانه ها، برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی با محوریت منابع جشنواره، راهکارهایی برای افزایش جلب مشارکت مردمی است.
جعفری خاطر نشان کرد: کتابخانه های عمومی به منظور برگزاری هرچه بهتر این جشنواره نیازمند همکاری و مشارکت نهادها و سازمان های دولتی و مردم نهاد است .
/ خبرنگار : ریحانه فتحی /

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار