بهره‌گیری از ظرفیت رسانه ها از اولویت های دستگاه تعلیم و تربیت استان همدان است

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با بیان اینکه نقش ارزشمند رسانه در جامعه بر هیچکس پوشیده نیست، گفت: بهره‌گیری از ظرفیت رسانه ها از اولویت های دستگاه تعلیم و تربیت استان است.

کد مطلب: ۸۲۶۳۳۲
لینک کوتاه کپی شد
بهره‌گیری از ظرفیت رسانه ها از اولویت های دستگاه تعلیم و تربیت استان همدان است

محمد پورداود در نشست صمیمی با اعضای هیأت مدیره خانه مطبوعات استان اظهار کرد: رسانه ها نقش بی بدیلی در توسعه دارند.

پورداود افزود: تنوع و گستردگی رسانه ها در دنیای امروز ظرفیت بزرگی ایجاد کرده که باید از آن در جهت توسعه استفاده شود.

وی خانه مطبوعات را مرکز ثقل رسانه ها دانست و تصریح کرد: این مجموعه فرهنگی چشم امید اصحاب رسانه و ارباب جراید است و نقش تعیین کننده ای در ارتقای کمی و کیفی رسانه ها دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با بیان این که استفاده از ظرفیت رسانه ها از جمله اولویت های کاری ماست، خاطرنشان کرد: از نقد سازنده رسانه ها و مطبوعات که به رفع مشکلات و توسعه آموزش و پرورش استان کمک نماید، استقبال می کنیم.

پورداود با بیان این که خوشبختانه تعامل بسیار خوبی میان آموزش و پرورش استان و رسانه ها وجود دارد، افزود: برای تقویت این تعامل و استفاده حداکثری از ظرفیت رسانه، برنامه سالانه تدوین کرده ایم.

وی در ادامه با تأکید بر حفظ کرامت معلمان به عنوان محور تعلیم و تربیت، گفت: تلاش می کنیم آموزش و پرورش به گفتمان اصلی در جامعه تبدیل شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اهتمام به بحث تربیت به عنوان مقدمه آموزش با استفاده از شیوه های نوین را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: تلاش می کنیم فاصله بین صف و ستاد را به حداقل برسانیم.

پورداود در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت رویداد همدان 2018، گفت: آموزش و پرورش استان در بحث فرهنگ سازی برای این رویداد مهم، ورود جدی داشته و برنامه های خود را در این زمینه از ستاد نوروزی اسکان فرهنگیان آغاز کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار