مدیر آموزش و پرورش ناحیه سه:

تنها راه نجات جامعه ، در رأس قرار دادن آموزش و پرورش است

مدیر آموزش و پرورش ناحیه سه در مراسم گرامیداشت موزه و هفته میراث فرهنگی اظهار کرد: در هدف گذاری و تصمیم گیری ها ، اولویت ما دانش آموزان هستند.

کد مطلب: ۸۲۳۵۷۲
لینک کوتاه کپی شد
تنها راه نجات جامعه ، در رأس قرار دادن آموزش و پرورش است

به بهانه روز موزه و هفته میراث فرهنگی با حضور مدیران کل و روسای ادارات و سازمان های وابسته و به همت آموزش و پرورش ناحیه سه ؛جلسه گرامی داشتی برگزار شدکه بتوان از هم افزایی توان نمایندگان دستگاه های حاضر در جلسه بهره جست تا اولین موزه آثار و اسنادمکتوب آموزش و پرورش خراسان رضوی به غنای روز برسد و محلی مناسب درس علمی تاریخ دانش آموزان باشد.

منصوره شریف الحسینی مدیرآموزش و پرورش ناحیه در رابطه با هدف برگزاری این جلسه اظهار کرد:با توجه به اینکه یکی از علت های بروزو ظهور مشکلات فرهنگی جامعه ؛شناخت هویت؛پیشینه و افتخارات فرهنگی مااست و مهمترین جایگاه برای رفع این موضوع آموزش و پرورش می باشد؛لذا اولین موزه آثار و اسناد مکتوب آموزش و پرورش خراسان رضوی در آموزش و پرورش ناحیه سه مشهد راه اندازی شد.

شریف الحسینی در ادامه افزود:امیدواریم از ابتدای مهرماه سال جاری بتوانیم با برنامه ریزی منظم و همکاری همه مدعوین و با حضور دانش آموزان در محل موزه به آموزش های فرهنگی و تاریخی جهت ارتقای جهت ارتقای سطح اطلاعاتی و انگیزشی لازم بپردازیم.

وی ادامه داد:دانش آموزان را آموزش میدهیم تا بازدید کننده موزه ها شوند و آرام آرام به معرفی الگوهای ارزشمندی که داریم ؛می پردازیم.

شریف الحسینی در رابطه با الگوهای ارزشمند کشورمان تصریح کرد:اگر این الگو ها در هر کجای دنیا بودند آن جامعه به شدت بر عملکرد آن ها مانور میداد و افتخار میکرد.

دی در ادامه اذعان داشت:جایگزینی الگوهایارزشمندمان با الگوهای کم اعتباری که در ذهن دانش آموزان به صورت اسطوره نقش بسته استمیتواند در شکل گیری شخصیت آنها به صورت بسیار برجسته و فرهیخته موثر باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار