درآستانه فرا رسیدن هفته بزرگداشت مقام معلم صورت گرفت؛

دیدار مدیرکل و شورای معاونین آموزش و پرورش استان و شهرستان بوشهر با نماینده ولی فقیه و امام جمعه بوشهر

بوشهر ( پانا ) دیدار مدیرکل و شورای معاونین آموزش و پرورش استان و شهرستان بوشهر با نماینده ولی فقیه و امام جمعه بوشهر درآستانه فرا رسیدن هفته بزرگداشت مقام معلم صورت گرفت.

کد مطلب: ۸۱۷۷۹۴
لینک کوتاه کپی شد
دیدار مدیرکل و شورای معاونین آموزش و پرورش استان و شهرستان بوشهر با نماینده ولی فقیه و امام جمعه بوشهر

ناصرکرمی مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهربا اشاره به فعالیت های متنوع و فراوانی که در 240 مدرسه و فضای آموزش استان روی می دهد گفت: در حوزه پرورشی و فرهنگی 230مشاور مذهبی در مدارس استان کار تربیتی انجام می دهند.

کرمی ظرفیت استان در کارها و برنامه های پرورش را بسیار بالا دانست ادامه داد:99درصد دانش آموزان لازم التعلیم استان آموزش دیده اند که نزدیک به 12درصد بالاتر از میانگین کشوری است.

کرمی تصریح کرد: 7495 نفر در حوزه سوادآموزی جذب و پوشش داشته ایم و در حوزه تربیت بدنی نیز کسب دوره های متعدد در زمینه پیشگیری از اسیب های اجتماعی،سلامت و ورزش صورت گرفته است.

دبیر شورای آموزش و پرورش استان با اشاره به این که 2553کلاس هوشمند سازی شده و یک میلیون و 284هزار نفر ساعت دوره ضمن خدمت انجام شده کارنامه استان را در بحث آموزشی با اجرای طرح تقویت بنیه علمی موفق ارزیابی کرد.

وی با اظهار تاسف از تعلل و تاخیر در تداوم طرح مزبور به خاطر ورود نهادهای نظارتی بیان داشت: با این وجود در 6شهرستان جنوبی استان با مشارکت نفت و گاز شاهد برگزاری کلاس های تقویتی و کنکور هستیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با اشاره به برخی مشکلات و کمبودها در آموزش و پرورش اظهار داشت: متاسفانه پرداخت حق الزحمه های فرهنگیان که به صورت متمرکز کشوری انجام می شود همچنان با تاخیر صورت می پذیرد و حتی در فضاهای مجازی آن قدر ترویج و شایع می شود که زیبنده نیست.

کرمی ادامه داد: با همه مشکلات آموزش و پرورش استان در جشنواره شهید رجایی جز5 استان برتر کشور بوده که مورد تقدیر وزیر آموزش و پرورش قرار گرفته و در این زمینه 16/33رشد داشته است.

وی در پایان با اظهار قدردانی از همراهی ها و همکاری های ویژه آیت الله صفایی بوشهری عنوان نمود: علاوه بر نقش مهم و موثر ملی ایشان در بررسی و اسیب کتاب های درسی ،صحبت ها و تاکیدات فراوان نماینده ولی فقیه باعث شد که مدارس تخریبی استان از 1330کلاس تخریبی به زیر 800کلاس تقلیل یابد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار