عظمت و آبادانی کشور تنها با کمک جوانان تحقق و تداوم می یابد

کرج (پانا) - عضو شورای اسلامی شهر کرج با حضور در جشنواره نشاط و امید و همایش تجلیل از جوانان برتر استان البرز اظهار کرد: جوانی دوران شکوفایی استعدادها و تبلور خلاقیت و توانایی جوانان است و شخصا از حضور در بین شما عزیزان و در جشنی که ویژه جوانان است احساس شادمانی و غرور می کنم.

کد مطلب: ۸۱۷۵۱۴
لینک کوتاه کپی شد
عظمت و آبادانی کشور تنها با کمک جوانان تحقق و تداوم می یابد

خلیل اردکانی عضو شورای اسلامی شهر کرج با حضور در جشنواره نشاط و امید و همایش تجلیل از جوانان برتر استان البرز اظهار کرد: جوانی دوران شکوفایی استعدادها و تبلور خلاقیت و توانایی جوانان است و شخصا از حضور در بین شما عزیزان و در جشنی که ویژه جوانان است احساس شادمانی و غرور می کنم.

وی افزود: ما مسئولین می بایست و وظیفه داریم در مسیری پیش برویم که روح و روان جوانان را آرامش بخشیده و بذر امیدواری را در دل این قشر مهم و تاثیرگذار شکوفا کنیم.

خلیلی با تاکید نسبت به جایگاه جوانان در توسعه و پیشرفت کشور عنوان کرد: عظمت و آبادانی کشور تنها با کمک جوانان تحقق و تداوم می یابد.

وی با بیان این که کشور به نیرو و خلاقیت قشر جوان نیاز مبرم دارد، گفت: باید بپذیریم و در عمل ثابت کنیم که در تصمیم گیری و کارهای مهم کشور جوانان را دخالت داد و از نظرات، دیدگاهها و توانایی های آنان استفاده می کنیم.

عضو شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: دستان ضعیف ما نیاز به بازوان قدرتمند جوانان دارد تا هر چه سریعتر و بهتر شرایط توسعه و پیشرفت کشور مهیا شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار