نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه اردبیل:

مدافعان حرم در برابر توطئه‌های بسیار پیچیده سرویس‌های جاسوسی دنیا ایستادند

اردبیل (پانا)- امام جمعه اردبیل گفت: مدافعان حرم در برابر توطئه‌های بسیار پیچیده و وسیع و سازماندهی شده از طرف سرویس‌های جاسوسی و خطرناک دنیا ایستاده‌اند.

کد مطلب: ۸۱۷۳۲۸
لینک کوتاه کپی شد
مدافعان حرم در برابر توطئه‌های بسیار پیچیده سرویس‌های جاسوسی دنیا ایستادند

آیت‌الله سیدحسن عاملی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اردبیل با اشاره به خسارت بیش از 80 درصدی به باغات استان در سرمای اخیر در خلخال و کوثر و مشگین‌شهر اظهار داشت: از مسئولان استان می‌خواهم با سهولت تمام و بدون اذیت و آزار، خسارت وارده را از صندوق بیمه و در صورت نداشتن بیمه از بودجه ستاد بحران استان، پرداخت کنند.

وی افزود: از استاندار اردبیل انتظار می‌رود که خودشان شخصا به این پرداخت نظارت داشته باشند و باغداران و خانواده آنها را از نگرانی بیرون بیاورند که در این زمینه از وزیر جهاد کشاورزی به خاطر فرستادن معاون امور باغداری به منطقه تشکر می‌کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان به مناسبت روز سربازان گمنام با تبریک این روز به این عزیزان از نقش عظیم و حیاتی نیروهای اطلاعاتی تجلیل کرد و گفت: آنها در برابر توطئه‌های بسیار پیچیده و وسیع و سازماندهی شده از طرف سرویس‌های جاسوسی و خطرناک دنیا ایستاده‌اند.

عاملی بیان کرد: اگر این توطئه‌ها خنثی نمی‌شد، حمام خون در کشور به راه می‌افتاد و معلوم نبود کشور روی پای خود بایستد، آنها همچنین در کشف و دفع باندهای فساد اقتصادی نقشی بی بدیل ایفا کرده‌اند.

نماینده مردم استان اردبیل در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: در اوضاع حساس منطقه ایجاد هرگونه تنش و اختلاف مذهبی، قومی و سیاسی در داخل کشور از طرف هرکس باشد، خیانت و ظلم به کشور، ملت، نظام و انقلاب است.

عاملی به مناسبت روز کارگر و روز معلم مدح بلیغی از این دو رکن اصلی توسعه و اقتصاد پایدار کرد و گفت: توسعه پایدار، چهار رکن دارد؛ نیروی انسانی، علم و فن آوری، ابزار آلات و بُعد سخت افزاری، مدیرت و اطلاعات، روز معلم و روز کارگر روز علم و عمل، روز تجلیل از دو عامل از عوامل چهارگانه اصل توسعه است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان اردبیل بیان کرد: مقام معظم رهبری فرموده‌اند "امروز شما در این کشور ملاحظه کنید! هر کس از کسانی که به جایی رسیده‌اند و توانسته‌اند کار بزرگی بکنند و خدمت بزرگی انجام دهند، این بزرگان، این سرداران، این شهدا، این علما، این برجستگان و فرزانگان و مسؤولان عالیرتبه، تا برسید به شخص امام بزرگوار راحل، همه رهین منت معلم هستند".

وی تصریح کرد: با مداحی و لفاظی، حق این عزیزان اداء نمی‌شود، در خصوص کارگران لازم است معیشت مناسب با تورم تامین و به ویژه از اضاعه حقوق و تعدی و جفاء بعضی از کارفرمایان جلوگیری و از اضطرار کارگران سوء استفاده نشود و در مورد معلمان علاوه بر لزوم پرداخت معوقات، قانون هماهنگی دریافت کارکنان دولت، باید اجراء و از تبعیض بین وزارت آموزش و پرورش با سایر وزارتخانه‌ها به جد خودداری شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار