بازدید معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری کردستان به همراه مدیران استانی از اردوگاه وحدت سنندج

سنندج(پانا) - معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری کردستان به همراه مدیران استان از اردوگاه دانش آموزی وحدت ناحیه دو سنندج بازدید و بر رفع مشکلات و تجهیز آن تاکید کرد .

کد مطلب: ۸۱۳۷۳۷
لینک کوتاه کپی شد
بازدید معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری کردستان به همراه مدیران استانی از اردوگاه وحدت سنندج

روز گذشته حسین خوش اقبال معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری کردستان، به همراه رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ، مدیر کل آموزش و پرورش کردستان ، مدیر عامل آب منطقه ای ، جهاد کشاورزی ، شرکت گاز ، شرکت مخابرات و تنی چند از دیگر مدیران استان به منظور بررسی وضعیت ، احیاء ، تجهیز و رفع مشکلات از اردوگاه فرهنگی تربیتی وحدت آموزش و پرورش ناحیه دو سنندج بازدید کرد .

در این بازدید خوش اقبال با بیان اینکه آموزش و پرورش نیازمند مشارکت سایر دستگاه ها ست و بدون همراهی بخش های مختلف مسائل و مشکلات آن حل نمی شود یکی از وظایف شورای آموزش و پرورش را بهره گیری از توان دستگاه ها در این راستا عنوان کرد و اظهار داشت : کمک به آموزش و پرورش ، کمک به فرهنگ است و این وظیفه تک تک ماست .

وی یکی از اهداف این بازدید و نشست هماهنگی با حضور مسئولین دست اندرکار را بررسی مسایل و مشکلات اردوگاه دانش آموزی وحدت عنوان کرد و اظهار داشت : کلیه دستگاه ها و بخش های مرتبط باید در حد توان و مقدورات در راستای احیای این اردوگاه دانش آموزی ایفای نقش کنند .

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری کردستان در پایان از حضور مسئولین و دست اندرکاران امر و همراهی و مشارکت مدیران کل و مساعدت دستگاه ها در اجرای برنامه های اردوگاه تشکر کرد .

در ادامه بهرام نصراللهی زاده رییس سازمان مدیریت و برنامه استان با بیان اینکه کردستان ظرفیت ایجاد چندین اردوگاه دانش آموزی در سطح ملی را دارد ، یکی از اهداف احیا و تجهیز اردوگاه فرهنگی و تربیتی وحدت سنندج را بهره گیری خانواده بزرگ فرهنگیان از ظرفیت آن در کنار فعالیت های دانش آموزی عنوان کرد .

وی با اشاره به جایگاه و موقعیت ممتاز اردوگاه وحدت و نقش آن در اجرای فعالیت های فرهنگی و تربیتی ، بر حل مسائل و مشکلات آن به ویژه آب شرب و فاضلاب آن تاکید کرد .

مدیر کل آموزش و پرورش کردستان نیز در این نشست به تشریح وضعیت فضاهای های آموزشی ، فرهنگی و اردوگاهی استان و جایگاه کردستان در این راستا پرداخت و گفت : فضاهای اردوگاهی استان نسبت به میانگین کشوری پایین تر است .

وی در ادامه به وضعیت زیر ساخت ها و فعالیت های آموزش و پرورش در سایر عرصه ها پرداخت و گفت : علی رغم برخی محدودیت ها ، کردستان در حوزه عملکردی موفق بوده و جزو پنج استان اول کشور است .

در ادامه این بازدید نشست هماهنگی به منظور بررسی مسائل و مشکلات اردوگاه وحدت با حضور معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری و مسئولین استان برگزار شد و در ابتدای این نشست سید انور رشیدی مدیر اردوگاه فرهنگی تربیتی وحدت سنندج گزارشی از وضعیت اردوگاه ، مسائل و مشکلات آن ارائه کرد .

سپس مدیران کل و دست اندرکاران امر به فراخور مسائل و مشکلات پیش روی اردوگاه دانش آموزی به تشریح نحوه مشارکت و همراهی دستگاه مربوطه برای رفع موانع پرداختند و در ادامه در ارستای تامین گاز ، آسفالت راه دسترسی به اردوگاه ، شبکه ارتباطی ، رفع مشکل آب آشامیدنی و فاضلاب و ... قول مساعد داده شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار