مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران:

۵۷۰ آسیب دیده در طرح امدادونجات نوروزی استان تهران امداد رسانی شدند

تهران (پانا) - مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران از امدادرسانی به ۵۷۰ آسیب دیده در طرح امدادونجات نوروزی این استان خبر داد.

کد مطلب: ۸۱۱۴۸۱
لینک کوتاه کپی شد
۵۷۰ آسیب دیده در طرح امدادونجات نوروزی استان تهران  امداد رسانی شدند

به گزارش خبرنگار پانا از شهرستان های استان تهران، حسین کتابدار، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران، با بیان این که طرح نوروزی امداد و نجات از ۲۵ اسفند ماه در استان تهران اجرا شد، افزود: ۷۳ نفر در این طرح در ایام نوروز نجات پیدا کرده اند .

وی افزود: از این تعداد ۳۷ نفر با امداد زمینی و ۳ نفر با امداد هوایی به مراکز درمانی انتقال یافتند و ۳۳ نفر به صورت سرپایی درمان شده اند .

کاتبدار ادامه داد: امدادگر هلال احمر استان تهران در طرح ملی امداد و نجات با ۲۹ پایگاه امداد و نجات در محورهای مواصلاتی این استان فعال هستند .

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران اظهار داشت: در این طرح ۱۱۸ ماموریت انجام شده است، که طی آن به ۵۷۰ نفر امدادرسانی صورت گرفته است .

کتابدار در تشریح چگونگی امدادرسانی به ۵۷۰ نفر در این استان تصریح کرد: ۱۸۲ نفر در تصادفات جاده ای، ۱۹ نفر خدمات مناسبتی، ۱۳ نفر حوادث کوهستان، ۲ نفر ریزش آوار، یک نفر حوادث شهری، و ۳۵۳ نفر با خدمات حضوری امدادرسانی شدند .

وی در پایان خاطر نشان کرد: طرح ملی امداد و نجات نوروزی تا ۱۵ فروردین‌ ماه ادامه داشت .

/خبرنگار: امین کردبچه چنگی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار