نواخته شدن زنگ جشن نیکوکاری در مدارس پاکدشت

پاکدشت(پانا)- مدیریت اداره آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت گفت: جشن نیکوکاری با هدف نهادینه کردن سنت حسنه احسان و نیکوکاری، بسیج منابع عمومی کشور در تأمین مایحتاج خانواده‌های نیازمند و کمک به تحکیم بنیان خانواده‌های محرومان با جمع‌آوری هدایا و کمک‌های مردمی و سپس توزیع آنها در میان محرومان کشورمان اجرا می‌شود.

کد مطلب: ۸۰۵۱۵۰
لینک کوتاه کپی شد
نواخته شدن زنگ جشن نیکوکاری در مدارس پاکدشت

به گزارش پانا شهرستان های تهران، محمد سیل سپور مدیریت اداره آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت در مراسم جشن نیکوکاری که در دبیرستان دخترانه بعثت برگزار شد ضمن نواختن زنگ جشن نیکوکاری اظهار کرد: امروز زنگ جشن نیکوکاری با حضور مسؤولان و نمایندگان ادارات و سازمان‌ها نواخته شد و این نشان از عزت و همراهی تمام دستگاه‌ها برای رفع مشکلات خانواده‌های کم‌بضاعت و کم‌توان است.

علی علی محمدی معاونت اداری مالی فرمانداری شهرستان پاکدشت در ادامه مراسم گفت: فرمانداری با حمایت فرماندار شهرستان پاکدشت نیز از این مهم مستثنا نیست و تاکنون مبلغی واریز شده است و سهم فرمانداری تا 20 اسفندماه کامل می‌شود.

معاون اداری مالی و برنامه‌ریزی فرماندار پاکدشت افزود: طرح اهدای پاکت‌های هدیه به دانش‌آموزان خوب است؛ موضوعی که امسال این برنامه را خاص و ویژه کرده، تهیه غذا به دست دختران نوجوان و کارهای دستی زیبا و فروش آن و اهدای مبالغ در این حوزه به خانواده‌های کم‌بضاعت و بی‌بضاعت است.

علی‌محمدی در پایان افزود: این طرح رشد و آموزش همیاری، کمک‌رسانی و محرومیت‌زدایی را در شهرستان پاکدشت رقم خواهد زد و بسیار قابل‌تقدیر است.

شایان ذکر است که در پایان این مراسم مسؤولان شهرستان پاکدشت چند اصله نهال را در مدرسه بعثت حصار امیر کاشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار