آغاز به‌کار آزمایشی سفارت مجازیِ ایران در فلسطین

تهران (پانا) - سخنگوی وزارت امور خارجه گفت سفارت مجازیِ ایران در فلسطین در سامانهٔ داخلیِ وزارت امور خارجه به‌ صورت آزمایشی گشوده و به‌زودی با رفع نواقص، گام‌های نهاییِ آن انجام خواهد شد.

کد مطلب: ۱۴۷۴۴۹۴
لینک کوتاه کپی شد
آغاز به‌کار آزمایشی سفارت مجازیِ ایران در فلسطین

ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه بعدازظهر امروز (دوشنبه) در نشست خبری هفتگی با خبرنگاران که در محل نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار شد، گفت: یکی از مفاد قانون مرتبط با فلسطین گشایش سفارتخانه مجازی این کشور در سامانه وزارت امور خارجه است. بیش‌ از هفت ماه است شاهد جنایات جنگی در غزه در مقابل دیدگان جهان هستیم.

وی گفت: جمهوری اسلامی ایران اقدامات متنوعی را در حوزه‌های مختلف سیاسی، حقوقی و بین المللی انجام داده که ابعاد آن برای جامعه جهانی آشکار است.

کنعانی افزود: دستگاه دیپلماسی در راستای اجرای قانون مصوب مجلس در حوزه سفارتخانه مجازی فلسطین در حوزه حقوقی، کنسولی و اجرایی انجام داده است. همچنین نظر مشورتی سفارت فلسطین در تهران و گروه‌های مقاومت اخذ شده است. این سفارتخانه مجازی به صورت آزمایشی در سامانه وزارت امور خارجه ایجاد شده است تا بتوانیم مشکلات فنی و سایر ابعاد آن را بهتر و بیشتر مورد بررسی قرار دهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار