آیین افتتاحیه مدرسه زنده‌یاد لطف‌الله آقامحسنی‌فشمی در پاکدشت برگزار شد

پاکدشت (پانا) - آیین افتتاحیه مدرسه زنده‌یاد لطف‌الله آقامحسنی‌فشمی در پاکدشت با حضور مدیرکل آموزش و پرورش، نماینده مجلس شورای اسلامی، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران، مدیر آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت و دیگر مسئولین شهرستان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۷۴۴۳۳
لینک کوتاه کپی شد
آیین افتتاحیه مدرسه زنده‌یاد لطف‌الله آقامحسنی‌فشمی در پاکدشت برگزار شد

آیین افتتاحیه مدرسه زنده‌یاد لطف‌الله آقامحسنی‌فشمی با حضور مسعود بهرامی (مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران)، محمد حسنی (مدیر آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت)، فرهاد بشیری (نماینده مجلس)، عباس زارع (مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران)، خیرین مدرسه‌ساز و دیگر مسئولین شهرستان برگزار شد.

مسعود بهرامی، مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در این مراسم ضمن تقدیر از خیرین مدرسه‌ساز عنوان کرد: در سال ١۴٠١ و ١۴٠٢ در گستره شهرستان‌های استان تهران ١۵٣ واحد آموزشی افتتاح شد ‌که بخش معنوی و بخش پشتیبانی این کار به حمایت خیرین مدرسه‌ساز بوده است.

فاضل کارخانه، فرماندار شهرستان پاکدشت نیز ضمن تشکر از خیرین مدرسه‌ساز به‌ویژه خانواده مرحوم زنده‌یاد لطف‌اله آقامحسنی‌فشمی اظهار کرد: لبخند امروز دانش‌آموزان که سرمایه‌های آینده هستند، ثمره مجاهدت‌های خیرین مدرسه‌ساز است. فضایی که امروز به جهت رشد و تعلیم دانش‌آموزان بنا شده، حاصل زحمات اداره کل نوسازی مدارس و مجمع خیرین مدرسه‌ساز شهرستان‌های استان تهران است.

وی افزود: در شهرستان پاکدشت به ۴٠ مدرسه دیگر نیاز داریم. زیرا شهرستان پاکدشت، مهاجرپذیر است و هرساله نرخ رشد جمعیت این شهرستان در حال افزایش است. همه‌ ما در تلاش هستیم تا رفاهی را برای دانش‌آموزان به ارمغان بیاوریم و در مهرماه ٢ مدرسه دیگر نیز در شهرستان‌ پاکدشت افتتاح خواهد شد که مجددا از سوی تلاش‌های مجمع خیرین مدرسه‌ساز و آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران است.

حجت‌الاسلام والمسلمین رضا جوکار، امام جمعه شهرستان پاکدشت نیز ضمن تقدیر و تشکر از مسئولان شهرستان و خیرین مدرسه‌ساز گفت: پیامبر اکرم(ص) فرمودند 3 کَس از دنیا می‌رود اما رابطه آن‌ها با دنیا قطع نمی‌شود. کسی که سنت حسنه‌ای را از خودش به جا بگذارد تا مردم به آن راه و روش عمل کنند تا زمانی که مردمان به آن سنت عمل کنند، ثواب آن کار حسنه برای شخص بنیانگذار ثبت می‌شود به‌طوری که از ثواب عمل‌کننده کاسته می‌شود. دوم کسی است که بنای خیری را به جا بگذارد که این بنا می‌تواند مسجد، مدرسه و هر بنای عام‌المنفعه باشد و سوم کسی که فرزند صالحی تربیت کند و بعد از او فرزند شایسته، عمل‌های نیکو انجام دهد؛ که هر 3 این اَعمال توسط فرزندان زنده‌یاد لطف‌الله آقامحسنی‌فشمی در افتتاحیه امروز اتفاق افتاده است.

خبرنگار : دانش‌آموز، ریحانه خوافی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار