گردهمایی معاونین و مربیان پرورشی در پاکدشت

پاکدشت (پانا)-کارشناس مسئول فعالیت های اردویی و فوق برنامه اداره آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت از گردهمایی معاونین و مربیان پرورشی مدارس شهرستان در سالن اجتماعات منطقه خبر داد.

کد مطلب: ۸۰۳۰۲۷
لینک کوتاه کپی شد
گردهمایی معاونین و مربیان پرورشی در پاکدشت

به گزارش خبرنگارپانا شهرستان های تهران، یاسر آرش ،در مراسم گرامی داشت شهیدان رجایی و باهنر در هفته امور تربیتی گفت: یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و بخصوص شهیدان رجایی وباهنر را گرامی میداریم، چرا که این شهیدان بزرگوار با خون خود نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را بیمه کردند.
وی در ادامه افزود: ساده زیستی این دو شهید زبانزد همگان میباشد، چرا که این دو شهید گران قدر از علم، ایمان و معرفت برخوردار بودندو شهیدان رجایی و باهنر در دوران هشت سال دفاع مقدس فضاسازی فرهنگی برای دفاع از ارزش های انقلاب انجام دادند که ما نیز از آنان برای فعالیت های خود در مدارس سرمشق میگیریم.

آرش از زحمات معاونین و مربیان پرورشی منطقه تقدیر نمود و این گردهمایی را قدردانی ناچیز از تلاش های مربیان پرورشی مدارس برشمرد و گفت: نیروی انسانی درحوزه پرورشی و تربیتی سرمایه بزرگ اجتماعی ما محسوب می شوند وما را در جهش های بزرگ و قدم نهادن در امر خطیر پرورش دانش آموزان مستعد برای تصدی مشاغل آینده کشور یاری می کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار