مربیان امور تربیتی باغبانان اندیشه و معرفت اند

فیروزه (پانا): به مناسبت آغاز هفته امور تربیتی، خادریان؛ معاون پرورشی و تربیت بدنی فیروزه در گفتگو با خبرنگار پانا به بیان دیدگاه های خویش در این خصوص پرداخت

کد مطلب: ۸۰۳۰۱۴
لینک کوتاه کپی شد
مربیان امور تربیتی باغبانان اندیشه و معرفت اند

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی، خادریان در ابتدای گفتگو ضمن گرامیداشت یاد و نام شهیدان جاوید؛ رجائی و باهنر که آنان به راستی معماران فقید تربیت بودند آغاز این هفته را به تمامی تلاشگران عرصه خطیر پرورشی تبریک گفت.
وی در ادامه با اشاره به نامگذاری هشتم اسفند ماه سال 59 به عنوان روز امور تربیتی که با اندیشه والای شهید ان رجائی و باهنر صورت پذیرفت، انتقال ارزشهای دینی و فرهنگی انقلاب اسلامی را از اهم رویکرد های امور تربیتی در آموزش و پرورش قلمداد نمود.
معاون پرورشی و تربیت بدنی فیروزه اهتمام به شناخت و پرورش استعدادهای بالقوه دانش آموزان و نقش بی بدیل آن را در رشد دینی،فکری و اجتماعی مورد تاکید قرار داد.
خادریان اظهار امید واری نمود که با تلاش همه مربیان دلسوز و صادق در این حوزه، شاهد تربیت نسلی مزین به اخلاق اسلامی ، مؤدب و اندیشه ای والا شده و نسلی نو اندیش و خلاق شالوده جامعه را در برگیرد.
وی در بخش پایانی بیاناتش،به لزوم اهمیت و جایگاه امر تربیت در کنار تعلیم اشاره نمود و این دو را عواملی دانست که می بایست هم سو و هم جهت با یکدیگر در مسیر رشد و تعالی نسل ها حرکت نموده تا اثرگذاری آنان نمود بیشتر و مؤثرتری داشته باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار