آیین گرامیداشت هشتم اسفند، سالروز تأسیس نهاد مقدس امور تربیتی در بانه برگزار شد

بانه(پانا)_همزمان با اولین روز از هفته تربیت اسلامی و با حضور امام جمعه بانه و جمعی مسئولین شهرستان ، آیین گرامیداشت 8 اسفند، سالروز تأسیس نهاد مقدس امور تربیتی در شهرستان بانه برگزار شد.

کد مطلب: ۸۰۲۵۸۱
لینک کوتاه کپی شد
آیین گرامیداشت هشتم اسفند، سالروز تأسیس نهاد مقدس امور تربیتی در بانه برگزار شد

به گزارش پانا کردستان، همزمان با اولین روز از هفته تربیت اسلامی و به مناسبت بزرگداشت سالروز تأسیس نهاد مقدس امور تربیتی، مراسم با شکوهی با حضور امام جمعه شهرستان و امام جمعه موقت بانه ، مدیر آموزش و پرورش و جمعی از مسئولین شهرستان ، مدیران مدارس ، معاونین و مربیان پرورشی ، مشاورین ، مراقبین سلامت ، معلمان تربیت بدنی ، مدرسان مدارس قرآن و رؤسای انجمن اولیا و مربیان مدارس در محل سالن اجتماعات کانون ولایت برگزار شد.

در این مراسم علاوه بر ایراد سخنرانی توسط مدیر آموزش و پرورش و امام جمعه موقت بانه، برنامه های متنوع فرهنگی و هنری از جمله : گلباران تمثال مبارک شهدا از جمله شهیدان رجایی و باهنر، اجرای سرود گروه سرود دانش آموزان دبیرستان دوره اول دخترانه فضیلت و دبستان دخترانه شهید بهشتی، قرائت مقاله و دکلمه و نمایش کلیپ فعالیت های حوزه پرورشی و تربیت بدنی ، به حالت اجرا درآمد.

در پایان مراسم نیز، از تعداد ۲۲ نفر از پیشکسوتان حوزه پرورشی،تربیت بدنی،مشاوره و بهداشت آموزش و پرورش شهرستان، با اهدای لوح تقدیر و هدایایی، تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار