مدیرعامل درمانگاه شهدای فرهنگیان استان بوشهر خبرداد؛

تخفیف 20 درصدی در ویزیت پزشک عمومی برای فرهنگیان

بوشهر ( پانا ) مدیرعامل درمانگاه شهدای فرهنگیان استان بوشهر گفت: در بخش عمومی درمانگاه فرهنگیان علاوه بر تعرفه های دولتی، برای فرهنگیان ۲۰ درصد تخفیف در ویزیت پزشک عمومی اعمال می شود.

کد مطلب: ۸۰۰۸۰۹
لینک کوتاه کپی شد
تخفیف 20 درصدی در ویزیت پزشک عمومی برای فرهنگیان

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر، محمدباخیش در نشت با رئیس و کارشناسان روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر اظهار داشت: درمانگاه فرهنگیان استان دارای ۷ بخش عمومی و تخصصی است که با استقبال فرهنگیان و عموم مردم همراه بوده است.

باخیش ادامه داد: بخش عمومی درمانگاه با ۵ پزشک عمومی در دو نوبت صبح و بعدازظهر آماده پذیرش عموم است.

وی با اشاره به تخفیف در نظر گرفته شده برای فرهنگیان بیان کرد: در این بخش علاوه بر تعرفه های دولتی، برای فرهنگیان ۲۰ درصد تخفیف در ویزیت پزشک عمومی اعمال می شود.

مدیرعامل درمانگاه شهدای فرهنگیان استان با توجه به فعال بودن بخش تخصصی درمانگاه اضافه کرد:2 بخش تخصصی با همکاری ۱۲ پزشک متخصص در رشته های تخصصی داخلی، جراحی عمومی، کودکان، زنان و زایمان، ارتوپدی، کلیه و مجاری ادراری، چشم پزشکی، قلب و عروق طبق برنامه در درمانگاه مشغول به ارائه خدمات هستند.

این مقام مسئول افزود: بخش تغذیه، بینایی سنجی و عینک سازی، اکوکاردیوگرافی از دیگر بخش های این درمانگاه است و در بخش دندانپزشکی اهم کارهای درمانی و زیبایی انجام می شود.

باخیش در پایان خاطرنشان کرد: کلینیک مشاوره این درمانگاه از بخش های بسیار فعال و توسط مشاورین خبره اداره می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار