خدمات درمانی رایگان به فرهنگیان بوشهر ارائه می‌شود

بوشهر (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر از ارائه خدمات درمانی رایگان به فرهنگیان در درمانگاه شهدای فرهنگیان این استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۵۷۷۶۸
لینک کوتاه کپی شد
خدمات درمانی رایگان به فرهنگیان بوشهر  ارائه می‌شود

علی موحدی، مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر در بازدید از درمانگاه شهدای فرهنگیان بوشهر، اظهار کرد: این درمانگاه دارای ۸ تخت بیمارستانی است که از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب به ارائه خدمات می پردازد.

وی با بیان اینکه با نوسازی صورت گرفته بخش بستری و پذیرش از یکدیگر جدا شده اند، گفت: این مرکز تاییدیه اداره کل استاندارد و دانشگاه علوم پزشکی را نیز دریافت کرده است.

موحدی با اشاره به اینکه هیچ گونه تعرفه ای در این درمانگاه افزایش نیافته است، عنوان کرد: کلیه خدمات درمانی برای فرهنگیانی که بیمه دارند رایگان است و این مرکز با تمامی بیمه‌ها قرارداد دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر تصریح کرد: تابلو این مرکز فرسوده شده بود که در حال نوسازی است و به زودی نصب خواهد شد.

موحدی با اشاره به اینکه این درمانگاه در تعطیلات نوروز بدون تعطیلی به ارائه خدمات درمانی خواهد پرداخت، بیان کرد: بهترین دندانپزشکان در این مرکز درمانی حضور دارند و خدمات دندانپزشکی برای فرهنگیان علاوه بر اینکه مشمول بیمه می شود، از تخفیف ۲۰درصدی نیز برخوردار می شوند.

وی افزود: ۹ متخصص از قبیل گوارش، زنان و زایمان، دندان پزشک، داخلی، ارتوپد،اورولوژی، چشم پزشک و اپتومتریست، کلینک مشاوره و بخش اورژانس فعال است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان اینکه این درمانگاه از معدود مراکزی است که با تمامی بیمه ها قرارداد دارد، تصریح کرد: در گذشته یک یونیت در این محل وجود داشت که در حال حاضر به چهار یونیت رسیده است و روزانه دو تا سه متخصص در حوزه دندان پزشکی به همراه ارائه عکس، خدمات دهی می کنند.

موحدی از ارائه خدمات رایگان مشاوره تحصیلی در این مرکز خبر داد و خاطر نشان کرد: اگر برق مرکز قطع شود بر اساس راه اندازی ژنراتور خوشبختانه تا ۶ ساعت بدون وقفه فعالیت درمانی ادامه خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار