با حضورمدير كل تعاون و پشتيباني وزارت آموزش و پرورش :

آیین افتتاحیه درمانگاه فرهنگیان شهرستان نظرآباد

همزمان با پنجمين روز ايام الله دهه مبارك فجر، با حضور مدير كل تعاون و پشتيبانی وزارت آموزش و پرورش، درمانگاه فرهنگيان شهرستان نظرآباد افتتاح شد.

کد مطلب: ۷۱۰۴۲۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از البرز در شهرستان نظرآباد ، همزمان با پنجمين روز ايام الله دهه مبارك فجر، با حضور گودرز كريمی فر مدير كل تعاون و پشتيبانی وزارت آموزش و پرورش، درمانگاه فرهنگيان شهرستان نظرآباد افتتاح شد.

در اين آيين كريمی فر، با تقدير از زحمات معاونت پشتيانی اداره كل آموزش و پرورش استان البرز و مسئولان محلی در خصوص راه اندازی درمانگاه فرهنگيان، اظهار داشت: با عنايت به تدوين نظام نامه رفاهی فرهنگيان، توجه به فضاهای رفاهی همكاران جزو اولويت های كاری وزارت خانه است.

وی افزود: با توجه به فضای موجود درمانگاه، قطعا در آينده نزديك در رابطه با تجهيز درمانگاه به امكانات درمانی نظير راديولوژی، سونوگرافی، فيزيوتراپی و غيره مساعدت های لازم انجام خواهد شد.

گفتنی است اين مجموعه در زمينی به مساحت 2500 متر مربع و زير بنای 412 متر مربع در دو طبقه احداث شده است. در حال حاضر در اين درمانگاه، خدمات در زمينه پزشك عمومی، دندانپزشكی، پزشك تغذيه، داروخانه، دندانساز و عينك ساز ارائه می گردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار