لیگ قهرمانان اروپا؛ توفان بایرن ترکیه را ماتم‌زده کرد، بارسا از لندن دست‌پر خارج شد

تهران (پانا) – در شب آتش‌بازی بایرن‌مونیخ، دیدار تیم‌های چلسی و بارسلونا با تساوی به پایان رسید.

کد مطلب: ۸۰۰۷۵۲
لینک کوتاه کپی شد
لیگ قهرمانان اروپا؛ توفان بایرن ترکیه را ماتم‌زده کرد، بارسا از لندن دست‌پر خارج شد

دور رفت از مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با برگزاری دو بازی در لندن و استانبول پیگیری شد.

در لندن دیدار حساس تیم‌های مدعی چلسی و بارسلونا پس از اینکه در نیمه اول با درخشش تیر دروازه‌ها بدون گل به پایان رسید در دقیقه 62 شاهد گل بود. ویلیان پس از اینکه در نیمه اول دو بار تیر دروازه را لرزاند در این نیمه سرانجام موفق به گلزنی به بارسا شد.

اما این پایان کار نبود و روی حرکت آندرس اینستا بارسلونا توانست در دقیقه 75 به کمک مسی به گل تساوی برسد و با حفظ همین نتیجه راضی لندن را ترک کند.

دیدار همزمان امشب بین تیم‌های بشیکتاش و بایرن مونیخ در حالی برگزار شد که بشیکتاش دقیقه 16 به دنبال اخراج ویدا، مدافع آخر کرواتش، ده نفره شده بود. نیمه اول این بازی با تک‌گل دقیقه 43 مولر به سود بایرن تمام شد اما یک دقیقه بعد مصدومیت رودریگوئز باعث شد تا مونیخی‌ها دست به تعویضی زودهنگام و اجباری بزنند.

نیمه دوم باز هم بایرن تیم برتر زمین بود و در دقیقه 53 به همت کومان به گل دوم رسید تا راه گلزنی برای باورایایی‌ها باز شود و آنها سه بار دیگر به گل برسند. لواندوسکی دو بار و مولر یکبار دیگر برای بایرن گلزنی کردند تا با پیروزی قاطع 5 بر صفر خیال بایرن‌مونیخ از صعود راحت شود. دو تیم در حالی به مصاف هم رفتند که آخرین تقابل آنها 19 سال قبل بود. با این نتیجه بایرن موفق شده است برای سومین بازی متوالی بشیکتاش را شکست دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار