معاون سوادآموزی استان قم:

تکریم و احترام به سوادآموزان در زمان برگزاری و جلسه آزمون ها وظیفه است

تکریم و احترام به سوادآموزان در زمان برگزاری و جلسه آزمون ها وظیفه ای است که ممتحنین و مراقبین باید به این مهم عنایت کنند، پی گیری تصحیح به موقع اوراق امتحانی و ثبت نمرات و گزارشات در سامانه سوادآموزی و نیز تحویل به موقع گواهی نامه های قبولی به سوادآموزان از تعهدات و وظایف ستاد امتحانات است.

کد مطلب: ۸۰۰۴۲۹
لینک کوتاه کپی شد
تکریم و احترام به سوادآموزان در زمان برگزاری و جلسه آزمون ها وظیفه  است

محمدرضا قاسمی نیا معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان قم در جلسه ستاد امتحانات سوادآموزی استان گفت: دقت در فرایند برگزاری آزمون های پایانی و نظارت بر اجرای مراحل امتحانات باید توجه ویژه شود.

معاون سوادآموزی استان اعضای ستاد امتحانات استان را بر هماهنگی بیشتر برای اجرای باکیفیت آزمونها تاکید کرد و اظهار داشت: آموزش هندگان حدود دو هفته پیش از پایان کلاس لازم است درخواست برگزاری آزمون را به صورت کتبی به کارشناسان سوادآموزی اعلام دارند.

محمدرضا قاسمی نیا گفت: تکریم و احترام به سوادآموزان در زمان برگزاری و جلسه آزمون ها وظیفه ای است که ممتحنین و مراقبین باید به این مهم عنایت کنند. معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان قم همکاری اعضای ستاد امتحانات استان و ادارات آموزش و پرورش نواحی و مناطق را تاکید نمود و گفت: بازدید اعضا و هماهنگی و همکاری مدیران مدارس در برگزاری سالم آزمون ها انتظار می باشد.

معاون سوادآموزی استان در ادامه افزود: پی گیری تصحیح به موقع اوراق امتحانی و ثبت نمرات و گزارشات در سامانه سوادآموزی و نیز تحویل به موقع گواهی نامه های قبولی به سوادآموزان از تعهدات و وظایف ستاد امتحانات است که باید نسبت به پی گیری و نظارت بر آن توجه گردد.

قاسمی نیا در پایان تأکید کرد: برگزاری مراسم اعطای گواهی نامه های قبولی به سوادآموزان با حضور اعضای خانواده و مسئولان می تواند در تشویق آنان به تداوم آموزش ها موثر باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار