توضیح روابط عمومی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی دربارة یك خبر:

درس زبان در دوره متوسطه دوم حذف نخواهد شد

خبرگزاری پانا: روابط عمومی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی توضیحاتی مبنی بر یک خبر و عنوان حذف نشدن درس زبان در دوره متوسطه ارائه کرد.

کد مطلب: ۷۴۰۵۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس آموزش و پرورش پانا، بر اساس سخنان محمدیان، رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی «درس زبان در دوره متوسطه دوم حذف نخواهد شد» و این مورد تنها به ‌عنوان طرح و نظری پیشنهادی از سوی كارشناسان و متخصصان طرح موضوع شده است.


روابط عمومی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی ضمن تشكر از حضور خبرنگاران در نشست خبری دكتر محمدیان، معاون وزیر و رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، درخصوص آن بخش از خبر منعكس‌شده با عنوان «حذف زبان انگلیسی از دوره متوسطه دوم در سال‌های آینده»، به اطلاع‌ می‌رساند، براساس سخنان دكتر محمدیان «درس زبان در دوره متوسطه دوم حذف نخواهد شد» و این مورد تنها به‌عنوان طرح و نظری پیشنهادی از سوی كارشناسان و متخصصان طرح موضوع شده است.


لذا جهت تنویر افكار عمومی عین سخنان مطروحه توسط دكتر محمدیان در پاراگراف ذیل ارسال می‌گردد:


«یك نكته كه درخصوص آموزش زبان آرزوی بنده می‌باشد، این است كه ما بتوانیم در ساماندهی ساعات آموزشی، زمان آموزش زبان خارجی را بدون كاهش در 3 سال تجمیع كنیم‌، یعنی در طول هفته به‌جای 2 ساعت، 6 ساعت آموزش زبان، به صورت یك روز در میان، داشته باشیم. اگر این مداومت و استمرار ایجاد شود، ولو اینكه در دبیرستان دیگر زبان خارجی نداشته باشیم و آن را به‌عهده افراد بگذاریم، باز هم آموزش تسهیل می‌شود. ما با این شیوه، تجربه موفقی در خصوص آموزش درس قرآن پایه سوم ابتدایی داشته‌ایم. نمونه این كار را آموزشگاه‌های زبان خارجی انجام می‌دهند كه دلیل موفقیتشان، مداومت و 3 روز آموزش پی‌در‌پی است.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار